برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

گزارش خبرنگار مهر از لندن/فخری: مصدومیت کار عابدینی را سخت‎تر کرد/ او چیزی برای از دست دادن ندارد

مربی تنها شمشیرباز ایران در بازی‎های المپیک لندن با اشاره به مصدومیتی که گریبانگیر مجتبی عابدینی شد، گفت: البته او به مبارزه اول می‎رسد اما به هر حال با این آسیب‎دیدگی کار وی سخت‎تر شده است.

پیمان فخری در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به بازی‎های المپیک لندن با اشاره به مصدومیتی که روز جمعه گریبانگیر مجتبی عابدینی شد، اظهارداشت: عابدینی در جریان تمرینات مصدوم شد. البته خیلی زود او را به بیمارستانی که جنب سالن شمشیربازی بود، رساندیم. بعد هم آسیب دیدگی وی توسط تیم پزشکی کاروان ایران بررسی شد تا میزان آن به حداقل برسد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شرایط کلی مجتبی عابدینی نسبت به دیروز که مصدوم شد خیلی بهتر شده است. تورم پای وی کمتر شده است اما هنوز درد دارد اما به هر حال او به اولین مبارزه خود می‎رسد و باید فردا آن را برگزار کند.

مربی تنها نماینده ایران در مسابقات شمشیربازی بازی‏های المپیک با اشاره به اینکه "فلورین زالومیر" از رومانی اولین حریف عابدینی است، تاکید کرد: این بازیکن رومانیایی سابقه چندین قهرمانی دارد. کار عابدینی برای این مبارزه سخت بود و با توجه به آسیب دیدگی سخت‏تر هم شده است اما در کل اینکه عابدینی در این مبارزه چیزی برای از دست دادن ندارد.

فخری ادامه داد: البته در رابطه با المپیک بیشترین فشار روی عابدینی مربوط به زمانی بود که می‏خواست کسب سهمیه کند. الان او باید آزاد و آسوده کار کند و با آرامش به کارش ادامه دهد.

دبیر فدراسیون شمشیربازی در مورد پیش‏بینی نتیجه گیری عابدینی در اولین مبارزه گفت: با توجه به تجربه‏ای که حریف رومانیایی عابدینی دارد، کسب نتیجه راحت نیست اما به هر حال غیرممکنی هم وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب مسابقات شمشیربازی بازی‏های المپیک لندن، مجتبی عابدینی روز یکشنبه در اسلحه سابر به مصاف  "فلورین زالومیر" از رومانی می‎رود.


تاریخ: 1391/5/7
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: