برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سیما لیموچی: ندا شهسواری نباید جواب این شکست را بدهد

تهران - مربی سابق تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران گفت: ‌'ندا شهسواری'‌ نباید پاسخگوی شکست خود مقابل حریف نیجریه ای در بازی های المپیک لندن باشد زیرا او تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت در این بازی ها کرده بود.

'سیما لیموچی' روز شنبه پس از شکست نزدیک 'ندا شهسواری' بازیکن زن پینگ پنگ کشورمان مقابل پینگ پنگ باز اهل نیجریه در بازی های المپیک 2012 لندن تصریح کرد: ندا

شهسواری، بازیکنان بزرگتر از '‌اوشو نایکه اولوفونکه ' از نیجریه را پیش از این برده بود و در صورت هدایت صحیح در المپیک لندن می توانست روز شنبه نیز مقابل این بازیکن نیجریه ای به برتری برسد.

وی تاکید کرد: نماینده پینگ پنگ زنان ایران در بازی های المپیک لندن در حد انتظار ظاهر شده و در یک رقابت نزدیک و در حالی که می توانست برنده بازی باشد، مغلوب حریف نیجریه ای شد.

مربی سابق تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران با اشاره به برکناری اش از هدایت این تیم در آستانه بازی های المپیک لندن تصریح کرد: معتقدم مسوولان فدراسیون پینگ پنگ و وزارت ورزش و جوانان باید هم اکنون در خصوص شکست 'ندا شهسواری' پاسخگو باشند.

به گفته وی، بانوان پینگ پنگ ایران 33 سال است در رقابت های داخلی و برون مرزی با هدایت مربیان و سرپرستان زن حضور پیدا می کنند و به همین دلیل با مربیان زن خود احساس عاطفی برقرار کرده و از نظر روحی و روانی راحت تر هستند.

لیموچی تصریح کرد:‌ با این حال چه طور است در آستانه مهم ترین رویداد ورزشی جهان به یکباره مسوولان فدراسیون پینگ پنگ و وزارت ورزش و جوانان به این تصمیم می رسند که 'ندا شهسواری' نیاز به مربی زن ندارد و مربی مرد می تواند در بازی های المپیک به وی کمک کند.

به اعتقاد وی، 'مهرداد بابادیوند' مربی بزرگ و با اخلاقی است اما به هیچ وجه نمی تواند آن ارتباطی که مربیان زن با بازیکنان زن می توانند برقرار کنند با 'ندا شهسواری' و سایر بازیکنان زن داشته باشد، همانطوری که مربیان زن نیز نمی توانند 'نوشاد عالمیان' را هدایت کنند.

مربی سابق تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران که از شکست 'ندا شهسواری' بسیار ناراحت به نظر می رسید، ادامه داد: ‌شهسواری اسیر اختلاف نظرها در فدراسیون پینگ پنگ شد و مسوولان این فدراسیون بایستی در این زمینه پاسخگو باشند.

به اعتقاد وی، ورزش ایران مشکل مدیریتی دارد و بایستی نگاه اشتباه مدیریتی عوض شود تا شاهد تصمیمات اینچنینی و تعویض مربی، قبل از مسابقات مهمی چون بازی های المپیک نباشیم.

وی که هدایت تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران را برای رقابت های گزینشی،‌ مسابقه های جهانی،‌ انتخابی مسابقه های بین المللی در کشورهای قطر و کویت و مسابقات ماکائو برعهده داشته است، ادامه داد: ‌هیچ کجای دنیا در آستانه مسابقه های مهم بین المللی، مربیان تیم ها را عوض نمی کنند چرا که به طور حتم با ناکامی مواجه می شوند.

وی ادامه داد: ‌شهسواری نباید در این بازی شکست می خورد،

او می توانست به مرحله بعدی نیز راه پیدا کند. او برای این رقابت ها خیلی زحمت کشید اما به دلیل ضعف مدیریتی با ناکامی مواجه شد.

وی با تاسف اظهار داشت: ای کاش یک خانم همراه این بازیکن دختر کشورمان بود تا وی نتیجه بهتری می گرفت و برای ایرانیان شادی می آورد.

مسوولان فدراسیون پینگ پنگ در آستانه بازی های المپیک 2012 لندن، مربی تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران را برکنار و 'فاطمه رجبی' را برای هدایت این تیم انتخاب کردند، با این حال این مربی زن را نیز به بازی های المپیک اعزام نکردند تا شائبه قربانی شدن 'ندا شهسواری' به دلیل اختلاف نظرها در فدراسیون پینگ پنگ و وزارت ورزش و جوانان بیش از بیش قوت گیرد.

تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران برای نخستین بار در مسابقه های جهانی دورتموند آلمان با هدایت 'سیما لیموچی'، تیم های ارمنستان، ایرلند، مکزیک و ماکائو را شکست داده و رتبه جهانی اش پس از مدت ها بهبود یافت و شگفتی آفرید.

ورزشی. ** 9144 ** 1589

تاریخ: 1391/5/7
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: