برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

الهه احمدی: موفقیتم را به ملت ایران تقدیم می کنم

لندن – الهه احمدی با ابراز خوشحالی از کسب مقام ششم رقابتهای تیر اندازی بانوان بازیهای المپیک لندن، گفت: تمام زنان ایرانی شایستگی کسب عناوین بین المللی را دارند و من موفقیت امروز را به همه ملت ایران تقدیم می کنم.

به گزارش خبرنگاراعزامی ایرنا، الهه احمدی نخستین زن ایرانی است که در تاریخ رقابتهای المپیک توانست به مرحله فینال راه یابد .

وی روزشنبه پس ازکسب عنوان ششم این دوره از رقابتها،افزود:بسیارخوشحال هستم که به عنوان اولین تجربه حضور در المپیک توانستم در رقابت با حریفان خود مقام ششم این دوره را کسب نمایم.

احمدی گفت: تمرینات سختی را زیر نظر مربیان ارزنده خودم گذرانده بودم و اردوی یک ماهه آلمان در رسیدن به شرایط ایده ال بسیار موثر بود و طی چند روز گذشته در لندن نیز به طور مستمر تمرین داشتم.

وی افزود:درفینال متاسفانه دو اشتباه موجب شد تا مقام ششم را کسب کنم و قطعا اگر این اشتباهات نبود نتیجه بهتری می گرفتم.

احمدی اظهارداشت: رقابت فشرده ای داشتم اما تمرینات و آمادگی جسمانی، سطح اعتماد به نفس و روحیه مرا به شدت بالا برده بود و تمرین منظم و برنامه ریزی شده زیر نظر مربیان، اتکای به خدا و دعای مردم خوب کشورمان برایم این موفقیت را به ارمغان آورد.

وی گفت: بانوان ایرانی دارای استعدادهای شگفت آوری هستند و با خودباوری و انجام تمرینات لازم می توانند به آنچه که شایسته شان است، برسند.

احمدی افزود: تصور می کنم موفقیت امروز احساس وظیفه مسوولان را در حمایت از ورزش بانوان و بها دادن به این قشر از افراد جامعه، بیشتر نماید و در این صورت قطعا ما در بسیاری از رشته ها می توانیم به قله های افتخار دست پیدا کنیم.

تیرانداز المپیکی کشورمان در مسابقه فینال که ساعاتی پس از پایان مرحله مقدماتی برگزار شد، با ارتقاء مجموع امتیازات خود به 499.1 در جایگاه ششم المپیک ایستاد.

درپایان رقابت های امروز تیراندازی 10 متر با تفنگ بادی، ورزشکار چینی با 502.9 امتیاز به مدال طلا دست یافت، تیرانداز لهستانی با 502.2 امتیاز نقره گرفت و یک ورزشکار دیگر از کشور چین به مدال برنز بسنده کرد.

اروپام.**1647**345

تاریخ: 1391/5/7
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: