برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

علی آبادی:کسب مقام ششم الهه احمدی کمتر از مدال المپیک نیست

تهران -رییس کمیته ملی المپیک ایران اعلام کرد که کسب مقام ششم الهه احمدی بانوی تیرانداز المپیکی ایران کمتر از کسب مدال نیست و بدون شک در المپیک بعدی ورزش بانوان ایران مدال کسب خواهند کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از کمیته ملی المپیک،علی آبادی با اشاره به رشد ویژه ورزش بانوان ایران دربازیهای المپیکی تاکید کرد:از نظر کمی و کیفی ورزش بانوان ایران درمسابقات المپیک رشد بسیار زیادی داشته و به نظر می رسد با توجه به جایگاه و مسیر رشدی که بانوان ایران پیدا کرده اند در میادین بزرگ به کسب مدال امیدوارتر باشیم.

وی افزود:اگر این مسیر ادامه یابد قطعا کسب مدال توسط بانوان در رشته های مدال آوری همچون تیراندازی و تیرو کمان و قایقرانی دور از ذهن نیست.

رییس کمیته ملی المپیک با تاکید بر سرمایه گذاری ویژه در ورزش بانوان ادامه داد: ورزش بانوان ایران می تواند با توجه به تاکید بر حفظ حجاب به عنوان الگویی مناسب برای ورزشکاران زن مسلمان معرفی شود که برای این کار باید سرمایه گذاری ویژه ای در ورزش بانوان و شناخت استعدادهای درخشان آن همت گمارد.

وی افزود:در این راه کمیته ملی المپیک با توجه به ارزش معنوی قهرمانی ورزشکاران زن مسلمان ایرانی و توسعه ورزش بانوان در بعد قهرمانی این الگو را سرلوحه قرار می دهد تا با توجه به روند خوبی که ورزش بانوان دارد در بایهای المپیک 2016 اولین مدال تاریخ ورزش بانوان ایران را در المپیک کسب کنیم.

نایب رئیس شورای المپیک آسیا در پایان به مسئولان و کادر فنی تیم ملی تیراندازی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد تا با تلاش و کوشش بیشتر و حمایت هر چه مطلوب تر وزارت ورزش و جوانان به همراه کمیته ملی المپیک ، ورزشکاران بانوان کشورمان در المپیک بعدی به مدال دست یابد.

ورزشی ** 1587 **1440

تاریخ: 1391/5/8
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: