برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

چین بدنبال صید تمام مدالهای طلای شیرجه در المپیک لندن است

تهران- چین قصد دارد در المپیک لندن نتایج بهتری در مقایسه با چهار سال پیش کسب کند و تمام مدالهای طلای شیرجه را در رقابتهای دو هفته آینده مرکز ورزشهای آبی لندن از آن خود کند.

به گزارش، متیو میچام استرالیایی تنها ورزشکاری بود که در المپیک پکن با قهرمانی در سکوی 10 متر مردان چین را از صید مدالهای این رشته محروم کرد.

چین برای تصاحب هر هشت مدال طلای این رشته در همین ماده با سخت ترین رقابت روبروست. چینی ها در رقابتهای قهرمانی جهان در سال گذشته به این هدف دست یافتند.

'کیو بو' قهرمان جهان با رقابت 'تام دالی' از بریتانیا در این ماده روبروست که قرار است با حضور 17 هزار و 500 تماشگر در مرکز ورزشهای آبی لندن برگزار می شود.

دالی در شش ماه گذشته قهرمانی جهان و اروپا را از آن خود کرده و نتایج خود را دو بار بهبود بخشیده تا فاصله خود را با رقیب چینی کاهش دهد.

دالی که هنوز معتقد است بعد از 'بو' برای نقره رقابت می کند معتقد است تجربه او در رقابت در پکن می تواند عامل تعیین کننده ای باشد.

وی که در سال 2009 بو را شکست داد و قهرمان جهان شد گفت، در شنا نقره معمولا طلاست زیرا شرکت کننده چینی برتری دارد. اما نمی توان نتایج را درالمپیک پیش بینی کرد.

رقابتها روز یکشنبه آغاز می شود و وو مینکسیا قصد دارد رکورد شش مدال شیرجه المپیک گو جینگجینگ را تکرار کند.

هدف وو هت تریک در 3 متر سینکرو زنان به همراه هی زی است. این دو ورزشکار چینی هفته آینده در رقابتهای انفرادی با هم شرکت می کنند.

امیلی هیمانز کانادایی که قصد دارد اولین زنی باشد که در چهار المپیک پیاپی مدال می گیرد بزرگترین تهدید برای این دو ورزشکار چینی است.

چن ریولین قصد دارد از عنوان قهرمانی سینکرو و انفرادی در المپیک دفاع کند.

در رقابتهای مردان انتظار می رود هی چونگ و کین کای به برتری بر روی تخته شیرجه ادامه دهند، اما در سکوی 10متر امیدهای چین برای یک رکورد کامل در معرض بیشترین تهدید است.

در رقابتهای سینکرو که روز دوشنبه برگزار می شود، ژانگ یانکوان که برای اولین بار در المپیک شرکت می کند و کائو یوان رقابت خواهند کرد.

رقابتهای شیرجه یک روز قبل از پایان بازیهای المپیک به اتمام می رسد و انتظار می رود رقابت بین بو و دالی با بازگشت میچام که در دو سال گذشته به علت مصدومیت از رقابتها دور بوده، شدیدتر شود.

ورزشی**1584**1440

تاریخ: 1391/5/8
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: