برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

المپیک 2012 لندن شمشیرباز ایران حذف شد

جام جم آنلاین: شمشیرباز المپیکی ایران پس از حذف از رقابت‌ها تاکید داشت که با تمام قوا برای پیروزی به میدان رفته، اما به دلیل آسیب دیدگی نتوانسته تمام توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد.

مجتبی عابدینی پس از شکست برابر شمشیرباز رومانیایی‌ در گفت‌وگو با ایسنا، درباره رقابتش اظهار کرد: همه مردم سطح بالای مسابقه را دیدند، قهرمان رومانیایی سابقه قهرمانی جهان داشت و از بهترین‌های تیمش شناخته می‌شود، تمام تلاشم را کردم تا او را شکست دهم و به مرحله بعدی بروم، اما متاسفانه مغلوب شدم. واقعا تمام قوای خودم را گذاشته بودم تا بهترین عملکرد را در نخستین حضور شمشیربازی ایران در المپیک داشته باشم، اما آسیب دیدگی‌‌ام که از ابتدای مسابقه تشدید شد، در روند بازی‌ام تاثیر گذاشت و همه چیز را عوض کرد.

وی ادامه داد: در ابتدای مسابقه عملکرد بهتری داشتم، اما از ضربه پنجم و ششم پای آسیب دیده‌ام درد گرفت و تمام حواسم را پرت کرد. متاسفانه از همان جا بود که امتیازات را یکی پس از دیگری از دست می‌دادم و شکست خوردم. می‌خواستم حریف رومانیایی را شکست دهم، اما با این نتیجه‌ شرمنده مردم شدم.

عابدینی در پاسخ به این سوال که افتی که در جریان مسابقه داشتی به چه دلیل بود، اظهار کرد: همان طور که گفتم آسیب دیدگی‌‌ام تشدید شد و تمام فکر و ذهنم را به سمت خودش کشاند. همین مساله بر تمرکز مسابقه کمتر کرد. ورزش حرفه‌ای همین است. با کوچک‌ترین غفلت و اشتباه همه چیز از دست می‌رود، اما در پایان مسابقه حریف رومانیایی که سال گذشته هم با او مسابقه داده بودم و برنده شدم به من گفت با آسیب دیدگی‌ که داشتی فکر نمی کردم این قدر رقابت با تو دشوار شود.

تاریخ: 1391/5/8
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: