برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

عالمیان: جای گرفتن در فهرست نفرات برتر پینگ پنگ را نشانه گرفته ام

لندن - نماینده شایسته پینگ پنگ ایران در سی امین دوره بازی های المپیک 2012 لندن پس از پبروزی در مقابل حریف هنگ کنگی گفت: جای گرفتن در فهرست نفرات برتر این رشته را نشانه گرفته ام.

'نوشاد عالمیان' عصر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: اعتماد به نفس بالا و تاکتیک دقیق و حساب شده از عوامل اصلی پیروزی من در بازی امروز (یکشنبه) بود.

عالمیان اضافه کرد: بازی پر استرسی را پشت سر گذاشته ام و اگر چه حریفان قدرتری داشتم اما وضعیت و فضای المپیک چیز دیگری است و برد در این عرصه شیرینی غیر قابل وصفی برای من دارد.

وی افزود: در ابتدای این رقابت خیلی خوب ظاهر شدم اما بعد حریف با آشنایی به نوع بازی من کمی از من جلو افتاد و در نهایت با برد 10 در برابر 12 توانستم عنوان پیروز این دور را به خود اختصاص دهم.

وی گفت: تمرکزم در تمام طول بازی خیلی خوب بود و طبعا حساسیت این بازی ایجاب می کرد تا با تمرکز و فکر بتوانم حریف مقابل را به شکست بکشانم.

وی در مورد بازی روز دوشنبه خود در مقابل حریف آلمانی گفت: فردا با نفر اول اروپا، سوم جهان و دارنده مدال نقره این رشته در المپیک 2008 پکن باید بازی کنم.

عالمیان افزود: سه سال قبل در مقابل این حریف بازی داشتم که با نتیجه خیلی نزدیک شکست خوردم اما حالا اوضاع فرق می کند و با داشتن روحیه بالا تصور می کنم بتوانم از آن سربلند بیرون بیایم.

وی در پایان گفت: پیروزی امروز را به تمامی خانواده پینگ پنگ ایران تقدیم می کنم و امیدوارم مردم عزیز کشورمان دعای خود را بدرقه بازی فردا کنند تا از این مرحله نیز بگذرم.

ورزشی. ** 1647 ** 1589

تاریخ: 1391/5/8
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: