برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

بابادی وند: بازی نفس گیری را پشت سر گذاشتیم

لندن - مربی پینگ پنگ کشورمان عصر روز یکشنبه در پایان برد شیرین نماینده کشورمان در مقابل حریفی از هنگ کنگ گفت: بازی نفس گیری را پشت سر گذاشتیم.

'مهرداد بابادی وند' یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا به لندن افزود: بازی بسیار پرفشار و نفس گیری بود اما برتری فنی و اعتماد به نفس عالمیان نتیجه را به سود ما رقم زد.

وی افزود: حریف عالمیان در این بازی در زدن بک هند دارای تکنیک منحصر به فرد بود که در ایران مشابه این بازی را نداریم و ما با آنالیز فیلم رقابت های این حریف توانستیم نکات فنی لازم برای مقابله با آن را به عالمیان منتقل کنیم.

بابادی وند افزود: کار عالمیان به عنوان کسی که برای اولین بار در بازی های المپیک مسابقه می دهد شاهکار بود و یک بار دیگر عالمیان توانایی منحصر به فردش را به خانواده پینگ پنگ ثابت کرد.

وی افزود: عالمیان در ابتدای بازی روی سرویس های خود حریف را کلافه کرد و با هنر سرویس زدن خود نشان داد نوع سرویسش در دنیا منحصر به فرد است.

مربی پینگ پنگ عالمیان افزود: نوع کار عالمیان و تکنیک وی برای حریفش بعد از مدتی روشن شد و ما در آخرین گیم با تغییر تاکتیک بازی توانستیم برد را نصیبمان کنیم.

وی افزود: بعد از 20 سال حضور پینگ پنگ ایران در بازی های المپیک توانستیم دو برد را تا اینجای کار در کارنامه خودمان به ثبت برسانیم و امیدواریم نوار بردهایمان ادامه دار باشد.

بابادی وند گفت: عالمیان دارای استعدادهای منحصر به فردی است و صعود تا به همین جا هم موجب افتخار ماست اگرچه با اعتماد به نفسی که در او سراغ داریم تصورمان این است که وی بتواند از پس دیگر حریفان خود نیز برآید.

ورزشی. ** 1647 ** 1589

تاریخ: 1391/5/8
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: