برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

گزارش خبرنگار مهر از لندن/زارع‌پور: عملکرد نوشاد تاریخی بود/ اعزام سه بازیکن تیم ملی به لیگ اروپا

رئیس فدراسیون تنیس روی میز پس از شکست نوشاد عالمیان مقابل بازیکن آلمانی و حذف از بازی‌های المپیک لندن، گفت: این شکست چیزی از شایستگی‌های نوشاد کم نخواهد کرد چون او در این بازی‌ها عملکردی تاریخی داشت.

محمد زارع‌پور در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به لندن، با اشاره به اینکه در ادوار گذشته بازی‌های المپیک هیچ یک از نمایندگان ایران صاحب پیروزی حتی در یک گیم نشده بودند، اظهار داشت: نوشاد عالمیان برای اولین بار در طول تاریخ موفق شد دو پیروزی متوالی در المیپک کسب کند. هر چند این بازیکن امروز 4 بر صفر مقابل "تیمو بول" آلمانی شکست خورد اما او در این بازی هم خیلی خوب کار کرد.

وی ادامه داد: عالمیان و تیمو بول هر دو یکدیگر را به خوبی می‌شناختند به هر حال در این بازی باید یک نفر برنده می‌شد. عالمیان باخت اما این نتیجه چیزی از شایستگی‌های این پینگ پنگ باز کم نخواهد کرد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به برنامه‌هایی که برای ملی پوشان این رشته دارد، یادآور شد: در برنامه داریم که سه بازیکن تیم ملی را به باشگاه‌های اروپا اعزام کنیم تا با حضور و بازی در این سطح از رقابت‌ها و تجربه حاصل از آن به شرایط مطلوب‌تری برسند. علاوه بر این از هم اکنون برنامه‌ریزی برای المپیک 2016 برزیل را آغاز کرده‌ایم.

زارع‌پور با تاکید بر اینکه امروز تنیس روی میز رشته‌ای شناخته شده در ایران است، یادآور شد: خیلی‌ها در داخل کشورمان پیگیر این رشته و رقابت‌های آن هستند ضمن اینکه به طور حتم موفقیت نوشاد در المپیک لندن تاثیر زیادی در جایگاه جهانی تنیس روی میز ایران خواهد داشت، طوری که رقبای ایران نسبت به نمایندگان کشورمان و عملکرد آنها حساس‌تر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب مسابقات تنیس روی میز بازی‌های المپیک لندن امروز دوشنبه نوشاد عالمیان در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل تیمو بول آلمانی شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.


تاریخ: 1391/5/9
موضوع: توپ و تور
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: