برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اخلاق پسند: عالمیان می توانست بهتر از این بازی کند

تهران - نماینده پینگ پنگ ایران دربازی های المپیک 2004 آتن گفت: ‌نوشاد عالمیان می توانست بهتر از این برابر'تیمو بول' آلمانی بازی کند، اما با این شرایط نمی توانست این آلمانی را شکست دهد.

محمدرضا اخلاق پسند پس از شکست 4 بر صفر نوشاد عالمیان در دوره سوم مسابقات تنیس روی میز المپیک لندن مقابل نماینده کشور آلمان در رقابت های پینگ پنگ بازی ها المپیک 2012 لندن به ایرنا،افزود : معتقدم همین که عالمیان به این مرحله راه یافت کار بزرگی انجام داد و در حد آنچه که از وی انتظار می رفت ظاهر شد.

وی افزود:عالمیان برای پیروزی برابرنایب قهرمان المپیک2008 پکن به فاکتورهای دیگری نیاز داشت.

کاپیتان تیم ملی پینگ پنگ ایران با بیان اینکه مهم ترین فاکتور در این خصوص مربی است،‌تصریح کرد: عالمیان پیش از این و در 2مسابقه گذشته خود هرآنچه که در اختیارداشت به نمایش گذاشت او از این به بعد به یک مربی کار آزموده تر و بین المللی نیاز داشت.

به گفته وی 'مهرداد بابادیوند' مربی عالمیان در این رقابت ها به اندازه کافی تجربه برای هدایت وی نداشت.

به اعتقاد وی برای بازی در این سطح بازیکنان باید به لحاظ حرفه ای و ذهنی کاملا آماده باشند این شکست نشان داد شب گذشته به طور حتم عالمیان به قدر کافی برای این بازی حساس آماده نشده بود.

نماینده پینگ پنگ ایران دربازی های المپیک 2004 آتن ادامه داد:‌ عالمیان از آغاز این رقابت ها و با کسب نخستین پیروزی ناخواسته به حاشیه رفت.

به گفته وی هرچند عالمیان کار بزرگی کرد که جای قدر دانی دارد، اما به جای اینکه به وی روحیه داده شود، بیشتر استرس وارد کردند.

'وی دربازی امروز مقابل'تیمو بول'، برخلاف رقیبش که بسیار آرام بود استرس داشت و این باعث شد که این بازیکن به بیراهه برود این در حالی است که وی می توانست حداقل یک گیم از این بازیکن بگیرد.'

به اعتقاد اخلاق پسند تشویق های بی مورد و توجه نداشتن به وضعیت ذهنی عالمیان نتیجه عکس داد.

وی در ادامه به مربی 'تیمو بول' و عناوین وی در پینگ پنگ دنیا نیز اشاره کرد و افزود: مربی این بازیکن دربازی های المپیک آتلانتا قهرمان شده و سال ها در سطح اول پینگ پنگ دنیا حضور داشته و سال ها هدایت این بازیکن را برعهده دارد.

وی درعین حال اظهار داشت: شکست عالمیان مقابل نماینده آلمان که چندین عنوان قهرمانی جهان و المپیک را دارد اتفاق خاصی نیست و طبیعی است اما باید به فکر آینده این ورزش درکشور باشیم.

وی درپاسخ به این سووال که شرایط امروز عالمیان نسبت به پکن و حضورش در المپیک آتن چه تفاوت هایی دارد، افزود: شرایط آن روز ما با شرایط امروز قابل مقایسه نیست. در آن سال ما سالی یک سفر خارجی می رفتیم اما امروز خوشبختانه تعداد سفرهای پینگ پنگ بازان به 10 تا 15 سفر رسیده است با این تفسیر کارما سخت تر از نوشاد بود.

نوشاد عالمیان نماینده ایران دربازی های المپیک 2012 لندن نخستین پیروزی ورزشکاران این رشته ورزشی را دراداور المپیک ها رقم زد وی با صعود به جمع 32 بازیکن برتر این رقابت ها افتخار دیگری برای ورزش ایران کسب کرد.

این درحالی است که در4 دوره گذشته بازیکنان ایرانی در المپیک موفق به کسب پیروزی در این بازی ها نشده بودیم.

ورزشی.**9144**1590

تاریخ: 1391/5/9
موضوع: توپ و تور
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: