برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

گزارش خبرنگار مهر از لندن/بیداریان: با مشکلات زیاد به لندن آمدم/ مربی آلمانی خوب بود اما تاثیر زیادی نداشت

تنها شناگر ایران در بازی‏های المپیک لندن پس از حذف از گردونه رقابت‎های 100متر آزاد مردان گفت: من برای حضور در این بازی‎ها مشکلات زیادی داشتم با این حال تلاش زیادی کردم اما نتوانستم رکورد خودم را هم بزنم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، محمد بیداریان به مشکلاتی که برای سفر به لندن و شرکت در بازی‎های المپیک پیش رو داشت اشاره کرد و اظهارداشت: اردیبهشت ماه امسال بنا به دلایلی مربی‌ام با فدراسیون شنا قطع همکاری کرد و من ناخواسته مجبور به تغییر مربی خود شدم.

وی تصریح کرد: علاوه بر اینکه مشکلات دیگری هم برای من وجود داشت. المپیک میدان بزرگی است. اینجا استرس زیاد است و من هم یک فرصت بیشتر نداشتم برای اینکه شانس خود را جهت صعود به مراحل بالاتر امتحان کنم. تلاش کردم تا به موفقیتی برسم اما حتی نتوانستم رکورد خودم را بزنم. رکورد من 51 ثانیه و 31 صدم ثانیه بود اما نتوانستم این رکورد را تکرار کنم.

بیداریان که از زمان حضور در لندن زیر نظر سرمربی تیم ملی آلمان تمریناتش را پیگیری کرد، در این مورد و تاثیر تمرین با مربی آلمانی توضیح داد و خاطرنشان کرد: تمرین با مربی آلمانی آنچنان که باید تاثیرگذار نبود البته در مجموع وی مربی خوبی بود و به من هم کمک کرد اما او هیچ شناختی نسبت به من نداشت. بنابراین در مدت زمان کوتاه نمی‏توانست کمکی زیادی داشته باشد.

محمد بیداریان ابراز امیدواری کرد که بتواند با تجربه کسب شده از حضور در بازی‎های المپیک لندن برای حضور در رویدادهای بین‎المللی آینده استفاده کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب مسابقات شنای بازی‏های المپیک لندن در بخش 100 متر آزاد مردان، امروز سه شنبه محمد بیداریان در گروه سوم به عنوان ششم دست یافت و از دور رقابت‏ها حذف شد.


تاریخ: 1391/5/10
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: