برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

نتایج کامل چهارمین روز ( سه شنبه ) بازی های المپیک 2012 لندن

تهران - نتایج کامل چهارمین روز ( سه شنبه) سی امین دوره بازی های المپیک 2012 لندن در رشته های مختلف مشخص شد.

به گزارش ایرنا،درمسابقه های چهارمین روزبازی های المپیک 2012 لندن که از ساعت 11 سه شنبه به وقت تهران آغاز شد و تا ساعاتی از بامداد چهارشنبه ادامه داشت، ورزشکاران 23 رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مصاف تیم های والیبال مردان برزیل و روسیه از ساعت 1:30 بامداد چهارشنبه که با برتری 3 بر صفر برزیل به پایان رسید و همچنین پیروزی 110 بر 63 تیم بسکتبال مردان آمریکا مقابل تونس در مسابقه ای که از ساعت 1:45 بامداد چهارشنبه آغاز شد، دو رقابت پایانی روز چهارم بازی های المپیک لندن بود.

نتایج مسابقه های تیراندازی با کمان، بدمینتون، بسکتبال، والیبال ساحلی، بوکس، قایقرانی کانو اسلالوم، شیرجه، سوارکاری، شمشیربازی، فوتبال، ژیمناستیک، هندبال، هاکی، جودو، قایقرانی روئینگ، قایقرانی بادبانی، تیراندازی، شنا،‌ پینگ پنگ، تنیس، والیبال، واترپلو و وزنه برداری در چهارمین روز بازی های المپیک لندن به شرح زیر است:

** تیراندازی با کمان

* انفرادی مردان: کمانداران نروژ، مالزی، ژاپن، لهستان و کره جنوبی به ترتیب مقابل ورزشکارن آمریکا، چین، اوکراین و دو ورشکار از هندوستان پیروز شدند و به مرحله یک هستم نهایی صعود کردند.

* انفرادی زنان: نمایندگان مکزیک، مغولستان، کره جنوبی، ژاپن و فرانسه با برتری مقابل کمانداران بریتانیا، آمریکا، گرجستان، روسیه و تایپه صعود کردند.

** بدمینتون

* انفرادی مردان: ورزشکاران هندوستان، اندونزی، اندونزی، گواتمالا، کره جنوبی، دانمارک، آلمان و هنگ کنگ به ترتیب مقابل نمایندگان ویتنام، اسپانیا، اتریش، بریتانیا، تایپه، سنگاپور، اوکراین و فرانسه به برتری رسیدند.

* دو نفره زنان: تیم های روسیه، دانمارک، تایپه، ژاپن، هندوستان و دو تیم از کره جنوبی به ترتیب مقابل تیم هایی از کانادا، چین، ژاپن، هنگ کنگ، سنگاپور، چین و اندونزی پیروز شدند.

* دو نفره مختلط: تیم های تایلند، کره جنوبی، چین، اندونزی، دانمارک، چین و لهستان به ترتیب مقابل تیم های مالزی، هندوستان، بریتانیا، دانمارک، ژاپن، تایپه و کانادا به برتری رسیدند.

* انفرادی زنان: بدمینتون بازان تایپه، سنگاپور، دانمارک، تایپه، ژاپن، تایلند، فرانسه، کره جنوبی، اندونزی و هلند به ترتیب نمایندگان مکزیک، استرالیا، روسیه، ترکیه، بریتانیا، پرتغال، ایرلند، ایتالیا، اندونزی و ایسلند را شکست دادند.

* دو نفره مردان: تیم های دانمارک، اندونزی، کره جنوبی، چین و روسیه به ترتیب مقابل تیم های چین، لهستان، مالزی، تایپه و آفریقای جنوبی پیروز شدند.

** بسکتبال مردان

* گروه A: لیتوانی72 نیجریه53 / فرانسه71 آرژانتینن64 / تونس63 آمریکا110

* گروه B: چین54 روسیه73 / استرالیا70 اسپانیا82 / بریتانیا62 برزیل67

** والیبال ساحلی

مردان - مرحله مقدماتی: تیم های جمهوری چک، برزیل، لتونی، هلند، آمریکا و اتریش به ترتیب بر تیم های ژاپن، سوییس، ونزوئلا، آلمان، اسپانیا و ایتالیا غلبه کردند.

زنان - مرحله مقدماتی: تیم های اسپانیا، برزیل، هلند، ایتالیا، روسیه و آمریکا به ترتیب مقابل تیم های آرژانتین، آلمان، استرالیا، بریتانیا، کانادا و هلند پیروز شدند.

** بوکس

* وزن 49 کیلوگرم مردان: نمایندگان کوبا، فیلیپین، قزاقستان، کامرون، هندوستان، پورتوریکو، ترکیه، اکوادور، تایلند و بلغارستان به ترتیب مقابل ورزشکاران استرالیا، ایتالیا، فرانسه، مراکش، هندوراس، غنا، ترینیداد و توباگو، اسپانیا، الجزایر و موزامبیک به برتری رسیدند.

* وزن 64 کیلوگرم مردان: بوکسورهای کوبا، ازبکستان، ترکیه، قزاقستان، ایران (مهدی طلوتی)، مجارستان، هندوستان، موریس، مغولستان، استرالیا، تونس و سوئد به ترتیب مقابل نمایندگان کلمبیا، اکوادور، کامرون، آمریکا، اسپانیا، مصر، ترکمنستان، مراکش، جمهوری چک، زامبیا، جمهوری آذربایجان و پرتوریکو پیروز شدند.

** قایقرانی کانو اسلالوم

* کانو یک نفره مردان: نمایندگان فرانسه، آلمان و اسلواکی به ترتیب مدال های طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند.

** شیرجه

* شیرجه دونفره هماهنگ از سکوی 10 متر مردان: ورزشکاران چین، مکزیک و آمریکا به ترتیب مدال های طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند.

** سوارکاری

* انفرادی پرش: 2 نماینده آلمان مدال های طلا و برنز را به خود اختصاص دادند و سوارکار کشور سوئد مدال نقره را کسب کرد.

* تیمی پرش: تیم های آلمان، بریتانیا و استرالیا به ترتیب مدال های طلا، نقره و برنز را به خود اختصاص دادند.

** شمشیربازی

اسلحه فلوره انفرادی مردان: نمایندگان چین، مصر و کره جنوبی به ترتیب مدال های طلا، نقره و برتز را تصاحب کردند.

** فوتبال زنان

گروه E: نیوزلند3 کامرون1 / بریتانیا1 برزیل صفر

گروه F: ژاپن صفر آفریقای جنوبی صفر/ کانادا2 سوئد2

گروه G: آمریکا1 کره شمالی صفر/ فرانسه1 کلمبیا صفر

** ژیمناستیک هنری

* تیمی زنان: تیم های آمریکا، روسیه و رومانی به ترتیب صاحب مدال های طلا، نقره و برنز شدند.

** هندبال مردان

گروه A: تونس22 ایسلند32 / بریتانیا19 سوئد41 / آرژانتین20 فرانسه32

گروه B: کره جنوبی19 مجارستان22 / صربستان23 کرواسی31 / دانمارک24 اسپانیا23

** هاکی زنان

گروه A: هلند3 ژاپن2 / بلژیک صفر چین صفر / بریتانیا5 کره جنوبی3

گروه B: آفریقای جنوبی1 نیوزلند4 / آرژانتین صفر آمریکا1 / آلمان1 استرالیا3

** جودو

* وزن منهای 81 کیلوگرم مردان: جودوکاران آلمان و کره جنوبی به ترتیب صاحب مدال طلا و نقره شدند و نمایندگان کانادا و روسیه به طور مشترک به مدال برنز رسیدند.

* وزن منهای 63 کیلوگرم زنان: جودوکار اسلوونی به مدال طلا دست یافت، نماینده کشور چین به مدال نقره رسید و ورزشکاران فرانسه و ژاپن به طور مشترک مدال برنز را کسب کردند.

** قایقرانی روئینگ

* یک نفره سنگین وزن مردان - مرحله چهارم: نمایندگان نیوزلند، بلژیک و لیتوانی از گروه نخست، بریتانیا، آلمان و جمهوری آذربایجان از گروه دوم، سوئد، آرژانتین و چین از گروه سوم و جمهوری چک، کوبا و نروژ با قرار گرفتن در رده های اول تا سوم گروه های خود به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

* دونفره سنگین وزن زنان: تیم های چین و آمریکا به ترتیب با قرار گرفتن در رده های اول و دوم به مرحله نهایی (فینال A) صعودکردند.

* چهارنفره مردان: تیم های صربستان، نیوزلند و ایتالیا به ترتیب با قرار گرفتن در رده های اول تا سوم راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

* دونفره سبک وزن زنان: تیم های هلند، نیوزلند، ژاپن از گروه نخست و آمریکا، کانادا و کوبا از گروه دوم با قرارگرفتن در رده های اول تا سوم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

* هشت نفره زنان: تیم های هلند، رومانی، استرالیا و بریتانیا به ترتیب در رده های اول تا چهارم قرار گرفتند و به مرحله نهایی (فینال A) صعود کردند.

* یک نفره سنگین وزن زنان: پاروزنان استرالیا، نیوزلند و آلمان از گروه نخست، جمهوری چک، آمریکا و سوئد از گروه دوم، چین، روسیه و لیتوانی از گروه سوم و نمایندگان دانمارک، بلاروس و آذربایجان از گروه چهارم به ترتیب رده های اول تا سوم را کسب کردند و به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

* دونفره سنگین وزن مردان: نمایندگان آرژانتین، نیوزلند و استرالیا از گروه نخست و تیم های اسلوونی، لیتوانی و بریتانیا از گروه دوم به ترتیب رده های اول تا سوم را از آن خود کردند و به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

* چهارنفره سبک وزن مردان: تیم های بریتانیا، سوییس و هلند از گروه نخست و نمایندگان دانمارک، آفریقای جنوبی و استرالیا از گروه دوم به ترتیب با قرار گرفتن در رده های اول تا سوم به مرحله نهایی (فینال A) صعود کردند.

** قایقرانی بادبانی

* یک نفره کلاس Finn مردان: ورزشکاران استونی، دانمارک، بریتانیا، اسپانیا و اسلوونی در پایان مرحله ششم به ترتیب اول تا پنجم شدند.

* دونفره کلاس 49er مردان: ورزشکاران آمریکا، ایرلند، اسپانیا، استرالیا و اتریش در پایان مرحله چهارم به ترتیب در رده های اول تا پنجم قرار گرفتند.

* کلاس RS-X مردان: قایقرانان هلند، لهستان، آلمان، نیوزلند و روسیه در پایان مرحله دوم به ترتیب رده های اول تا پنجم را کسب کردند.

* سه نفره کلاس Laser Radial زنان: نمایندگان ایرلند، بریتانیا، چین، فنلاند و هلند در پایان مرحه دوم به ترتیب در رده های اول تا پنجم قرار گرفتند.

*دو نفره کلاس Star مردان: قایقرانان برزیل، بریتانیا، سوئد، لهستان و نیوزلند در پایان مرحله ششم به ترتیب در رده اول تا پنجم قرار گرفتند.

* سه نفره کلاس Elliott 6 زنان: تیم های نیوزلند، آمریکا، اسپانیا، روسیه، بریتانیا، دانمارک، آمریکا، اسپانیا، استرالیا، بریتانیا، دانمارک و استرالیا مقابل حریفان خود پیروز شدند.

* کلاس RS-X زنان: قایقرانان اسپانیا، لهستان، رژیم اشغالگر قدس، اوکراین و آلمان در پایان مرحله دوم به ترتیب رده های اول تا پنجم را کسب کردند.

* کلاس لیزر (Laser) مردان: قبرس، بریتانیا، آلمان، کرواسی و سوئد در پایان مرحله چهارم به ترتیب رده های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

** تیراندازی

* اهداف پروازی مردان: تیراندازان آمریکا، دانمارک و قطر به ترتیب مدال های طلا، نقره و برتز را کسب کردند.

** شنا

* 100 متر آزاد زنان: شناگران استرالیا، برزیل و روسیه در رده های اول تا سوم گروه نخست و نمایندگان آمریکا، کوبا، هلند، کانادا و فرانسه به ترتیب در رده های اول تا پنجم گروه دوم قرار گرفتند و به مرحله نهایی صعود کردند.

* 200 متر پروانه زنان: شناگران چین، ژاپن و آمریکا در رده های اول تا سوم گروه نخست و نمایندگان آمریکا، اسپانیا، مجارستان، چین و بریتانیا به ترتیب در رده های اول تا پنجم گروه دوم قرار گرفتند و به مرحله نهایی صعود کردند.

* 200 متر قورباغه مردان: شناگران بریتانیا، آمریکا، ژاپن در رده های اول تا سوم گروه نخست و نمایندگان مجارستان، بریتانیا، آمریکا، ژاپن و استرالیا به ترتیب در رده های اول تا پنجم گروه دوم قرار گرفتند و به مرحله نهایی صعود کردند.

* 4 در 200 متر آزاد مردان: شناگران آمریکا، فرانسه و چین به ترتیب به مدال های طلا، نقره و برنز دست یافتند.

* 200 متر آزاد زنان: ورزشکاران آمریکا، فرانسه و استرالیا به ترتیب مدال های طلا، نقره و برنز را به خود اختصاص دادند.

* 200 متر پروانه مردان: نمایندگان آفریقای جنوبی، آمریکا و ژاپن به ترتیب مدال های طلا، نقره و برتز را از آن خود کردند.

* 200 متر مختلط انفرادی زنان: شناگران چین، استرالیا و آمریکا به ترتیب مدال های طلا، نقره و برنز را تصاحب کردند.

** پینگ پنگ

*انفرادی زنان: 2 نماینده از کشور چین با برتری مقابل پینگ پنگ بازان سنگاپور و ژاپن به دیدار نهایی صعود کردند.

*انفرادی مردان: پینگ پنگ بازان تایپه و آلمان با برتری مقابل نمایندگان رومانی و دانمارک راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

** تنیس

* انفرادی مردان: نمایندگان بلژیک، سوییس، اسپانیا، صربستان، ازبکستان، آرژانتین، آمریکا و فرانسه به ترتیب مقابل تنیس بازان کلمبیا، فرانسه، روسیه، آلمان، لوکزامبورگ، ایتالیا، تونس و بلغارستان پیروز شدند و به دور سوم صعود کردند.

* انفرادی زنان: ورزشکاران آمریکا، ایتالیا، جمهوری چک، صربستان، اسلواکی، روسیه، بلژیک و دانمارک به ترتیب مقابل نمایندگان لهستان، بلغارستان، چین، بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و بلژیک به برتری رسیدند و راهی دور سوم شدند.

* دونفره زنان: اسپانیا مقابل اتریش پیروز شد و به مرحله سوم صعود کرد.

* دونفره مردان: نمایندگان روسیه و چین به ترتیب مقابل قزاقستان و اسپانیا پیروز شدند و به دور سوم صعود کردند.

** والیبال مردان

گروه A: لهستان1 بلغارستان3 / ایتالیا3 آرژانتین1 / بریتانیا صفر استرالیا3

گروه B: صربستان3 تونس1 / آمریکا3 آلمان صفر / برزیل3 روسیه صفر

** واترپلو مردان

گروه A: کرواسی8 اسپانیا7 / استرالیا7 قزاقستان4 / یونان7 ایتالیا7

گروه B: مجارستان10 مونته نگرو11 / صربستان21 بریتانیا7 / آمریکا10 رومانی8

** وزنه برداری

* ورزن 69 کیلوگرم مردان: نمایندگان چین، اندونزی و رومانی به ترتیب مدال های طلا، نقره و برنز را تصاحب کردند.

* وزن 63 کیلوگرم زنان: وزنه برداران قزاقستان، روسیه و کانادا به ترتیب مدال های طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند.

ورزشی**7537**1590

تاریخ: 1391/5/11
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: