برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

احتمال تبانی در بدمینتون دوبل زنان

تهران -مسابقه بدمینتون دوبل زنان المپیک 2012 لندن بین دو تیم چین و کره جنوبی در حالی برگزاری شد که بسیاری معتقدند بازیکنان هر دو تیم از ابتدا عمدا قصد داشتند، بازی را ببازند.

به گزارش منابع خبری، بازیکنان هر دو تیم در طول مسابقه مرتب سرویس های خود را به تور می زدند یا خطاهای آشکار انجام می دادند به همین دلیل تماشاگران حاضر در سالن بعد از پایان مسابقه شروع به هو کردن بازیکنان هر دو تیم کردند.

هر دو تیم چین و کره جنوبی پیش از این مسابقه به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته بودند از این رو گفته می شود هدف آنها تعیین جایگاهشان در رده بندی گروه نخست بوده است.

تلاش بازیکنان برای شکست به قدری مشخص بود که داور بازی یکبار وارد زمین شد و به آنها اخطار داد.

البته انگیزه دقیق آنها هنوز کاملا مشخص نیست اما در نهایت تیم چین با شکست در این مسابقه تا بازی فینال با دیگر تیم چینی روبرو نخواهد شد.

بازیکنان تیم کره نیز بعد از مسابقه بدون صحبت با خبرنگاران منتظر، زمین را ترک کردند.

اما ماجرا به همین جا ختم نشد و در مسابقات بین دو تیم کره جنوبی و اندونزی نیز اتفاق مشابهی روی داد. این مسابقه نیز در نهایت به نفع کره ای ها تمام شد.

فدراسیون جهانی بدمینتون در همین رابطه با انتشار بیانیه ای اعلام کرده است: بازیکنان به دلیل انجام ندادن نهایت تلاش خود برای بردن در این مسابقه ممکن است با برخورد انضباطی روبرو شوند.

تمامی این تیم ها قرار است امشب در مرحله یک چهارم نهایی بازی کنند.

ورزشی**9126**1440

تاریخ: 1391/5/11
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: