برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ورزشکار پرتغالی به علت بارداری و حمایت نشدن کناره گیری کرد

تهران - 'کارولینا بورگز' ورزشکار زن پرتغالی در رشته باد موج سواری (ویندسرفینگ) به یک روزنامه ورزشی گفت: به علت بارداری، نداشتن مربی و حمایت نشدن کافی از سوی هیات ورزشی کشورش، بازی های المپیک لندن را ترک کرده است.

به گزارش ایرنا و به نقل از خبرگزاری رویترز از لیسبون، بورگز روز سه شنبه با ارسال پیامی با پست الکترونیک (ایی میل) به مسوولان پرتغالی و عنوان کردن دلایل شخصی و پزشکی برای ترک بازی ها، آنها را شگفت زده کرد اما در باره این دلایل توضیحی نداد.

بورگز در گفت و گویی که روز چهارشنبه در روزنامه 'ای بولا' منتشر شد، گفت: من 3 ماهه باردار هستم. من متاسف و متاثرم، اما تصور کنید چگونه در حالی که باردار هستم خواهم توانست رکوردی را بشکنم.

با این حال بورگز گفت: چنانچه حمایت بیشتری از هیات ورزشی کشورش دریافت کرده بود، در رقابت ها شرکت می کرد.

وی افزود: من هیچگاه یارانه یا حمایت روحی دریافت نکرده ام. من به این دلیل تصمیم به ترک بازی ها گرفتم که از حمایت برخوردار نبودم. اگر من از حمایت یک مربی برخودار بودم، اوضاع به گونه ای دیگری پیش می رفت و من خطر رقابت را به جان می خریدم.

این در حالیست که هیات ورزشی پرتغال گفته است در باره این حادثه تحقیق خواهد کرد.

بورگز 33 ساله متولد برزیل در بازی های المپیک 2004 آتن از سوی کشور برزیل شرکت کرده بود اما بعدا به تیم پرتغال پیوست. وی که در شهر میامی آمریکا زندگی می کند، با 'مارک مندلبلات' دریانورد آمریکایی ازدواج کرده که در بازی های المپیک در ماده دو نفره شرکت کرده است.

بورگز افزود: قصد دارد در مدت اقامت شوهرش در بازی های المپیک لندن در کنار وی باقی بماند.

مترجمام. ** 1486 ** 1589

تاریخ: 1391/5/11
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: