برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

افتضاح آلمانی در المپیک

برلین - ارتباط نزدیک یک ورزشکار زن آلمانی حاضر در المپیک 2012 لندن با یکی ازمقام های اصلی حزب نئونازی NPD(حزب دمکراتیک ملی آلمان) منجر به ترک دهکده بازیها از سوی وی شد.

به گزارش ایرناازرسانه های ورزشی آلمان،'نادیا دری گالا'عضوتیم ملی قایقرانی هشت نفره زنان آلمان در رقابت های المپیک 2012 لندن بعد از افشای ارتباط نزدیکش با یک مقام اصلی حزب نئونازی NPD ( دمکراتیک ملی آلمان)،روز گذشته مجبور به ترک محل اردوی خود در دهکده بازیها شد.

براساس این گزارش، مسوولان فدراسیون قایقرانی آلمان وقتی به کمک یکی از نزدیکان این ورزشکار آگاهی یافتند که دری گالا با یکی از مقام های اصلی یک حزب نئونازی، ارتباط نزدیک دارد بلافاصله از او خواستند تا دهکده بازیها را ترک کرده و به خانه بازگردد.

رییس کمیته ملی المپیک آلمان نیز طی سخنانی با ابراز تاسف از حضور چنین ورزشکاری در یکی از تیم های ورزشی کشورش در المپیک 2012، از اینکه وی دهکده بازیها را ترک کرده استقبال کرد.

دری گالا که از شهر روشتوک آلمان به عنوان یکی از اعضای تیم قایقرانی زنان آلمان به المپیک راه یافته بود، گویا در سالهای گذشته همچنین تصمیم داشته بعد از طی دوره آموزشی به نیروهای پلیس بپیوندد که به همین خاطر موفق به این کار نشده است.

وزارت کشور آلمان،مسوولیت امور ورزش این کشور را نیز بر عهده دارد و بخشی از هزینه های تیم های ورزشی آلمان از بودجه پلیس و نهادهای امنیتی تامین می شود.

این نگرانی همیشه در جامعه آلمان وجود داشته که تفکر نئونازی در دستگاه های امنیتی و پلیس این کشور رسوخ کند، بویژه اینکه بخش عمده ای از نیرو هایی که در این مراکز جذب می شوند بخاطر بالا بودن آمار بیکاری از بخش های شرقی و کمونیستی آلمان تامین می شود و این درحالی است که تفکر نئونازی در این مناطق بسیار بیشتر مشاهده می شود.

اروپام** 2051** 1701**1590

تاریخ: 1391/5/13
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: