برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

گزارش خبرنگار مهر از لندن/موسوی: عملکردی رضایت بخش داشتم/ تکنیکم بهتر از سایرین بود!

نماینده پرتاب چکش ایران در بازی‌های المپیک 2012 لندن گفت: شروع بدی در رقابت امروز نداشتم اما نتوانستم رکورد خود را در این رقابت تکرار کنم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، عصر امروز جمعه کاوه موسوی، نماینده ایران در رقابت‌های پرتاب چکش بازی‌های المپیک 2012 لندن در گروه B این مسابقات به مصاف حریفانش رفت و در پایان با رکورد 72 متر و 70 سانتیمتر به کار خود پایان داده و شانس حضور در فینال رقابت‌ها را از دست داد.

موسوی پس از این رقابت گفت: شروع بدی در رقابت امروز نداشتم اما نتوانستم رکورد خود را در بازی‌های المپیک لندن تکرار کنم. تمام تلاشم را برای کسب موفقیت در بازی‌های المپیک کردم ولی در مجموع  از عملکردم رضایت دارم.

وی ادامه داد: رقیبانم هم در مسابقه امروز عملکرد خوبی نداشتند و خراب کردند. جو المپیک با سایر رقابت‌ها متفاوت است چرا که در روز مسابقه همه چیز متفاوت خواهد بود.

عضو تیم ملی دوومیدانی ایران افزود: هوای تهران گرم و هوای لندن سرد بود که همین امر در روند کاری‌ام تاثیر گذاشت، البته افتی نداشتم اما می‌توانستم بهتر کار کنم.

موسوی گفت: اگر پرتاب‌های رقیبانم را بررسی کنید خواهید دید از نظر تکنیکی از آنها بهتر بودم.

وی تصریح کرد: افشین داوری، رئیس فدراسیون دوومیدانی گفته بود که اگر رکوردم را بهبود ببخشم و به فینال راه پیدا کنم، پنج هزار دلار پاداش به من خواهد داد. فدراسیون طی این مدت هر چیزی را که خواستم در اختیارم قرار داد.


تاریخ: 1391/5/13
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: