برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سرمربی تیم فوتبال زنان ژاپن انحراف از قوانین را رد کرد

تهران- 'نوریو ساساکی' سرمربی تیم فوتبال المپیک زنان ژاپن به انتقادهای مطرح شده از او به خاطر دستور دادن به تیم خود مبنی بر اینکه مقابل آفریقای جنوبی بدنبال برد نباشند، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، ساساکی انحراف از قوانین را در تساوی صفر به صفر روز سه شنبه در دیدار مقابل آفریقای جنوبی رد کرد.

وی بعد از آنکه تیم او دو بر یک برزیل را در روز جمعه شکست دادند و به نیمه نهایی صعود کرد گفت: قصد ما از ابتدا این نبود که برای تساوی بازی کنیم. .

وی گفت، از اول برای سه امتیاز بازی را شروع کردیم. من این تصمیم را به خاطر نحوه انجام بازی و درحالی که وقت روبه پایان بود گرفتم.

دستورات ساساکی به بازیکنان خود که برای برد مقابل آفریقای جنوبی تلاش نکنند باعث شد ژاپن در گروه ایی بعد از سوئد در مکان دوم این گروه قرار گیرد.

این نتیجه اقامت آنها را در کاردیف برای مرحله یک چهارم نهایی در روز جمعه تضمین کرد تا مجبور به سفر به گلاسکو نباشند. این کار او انتقاد مربیان تیم های رقیب را بدنبال داشته است.

ساساکی گفت، هیچ یک از بازیکنان شکایتی نداشتند ما می خواستیم در کاردیف بمانیم.

تیم زنان ژاپن روز دوشنبه در مرحله نیمه نهایی در ومبلی مقابل فرانسه به میدان می رود.

فیفا نهاد حاکم بر فوتبال جهان دلایل کافی برمبنای اظهارات مربی پس از مسابقه ، برای اقدام انضباطی علیه ساساکی نیافته است.

با این حال بعد از اخراج هشت بازیکن کره جنوبی، چین و اندونزی در رقابتهای بدمینتون زنان به علت تلاش برای باخت با هدف دریافت قرعه آسانتر در مراحل حذفی، ماجرای تیم فوتبال زنان ژاپن نیز جنجال برانگیز شد.

تیم زنان ژاپن سال گذشته در رقابتهای جام جهانی آمریکا را شکست داد و قهرمان جهان شد.

ورزشی**1584**1440

تاریخ: 1391/5/14
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: