برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

حاجی پور:امیدوارم نماینده شایسته ای برای بانوان ایران باشم

لندن - تنها نماینده تیم ملی تکواندوی زنان ایران در بازیهای المپیک 2012 می گوید کاملا آماده است و تلاش خواهد کرد نماینده شایسته ای برای تکواندو و همچنین ورزش زنان ایران در این مسابقات باشد.

'سوسن حاجی پور' تکواندو کار وزن 67 کیلوگرم کشورمان روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با اردوهای فشرده و منظمی که پشت سر گذاشتم، توانستم نقاط ضعف خودم را برطرف و نقاط قوتم را تقویت کنم و به مرز آمادگی کامل برسم.

وی با ابراز رضایت از تدارکات و پشتیبانی های صورت گرفته جهت آماده سازی نمایندگان تکواندوی کشورمان برای مسابقات المپیک، افزود: طی یکی، دو ماه اخیر در کمپ اختصاصی خودمان تمرین می کردم که تاثیر بسزایی در ارتقاء کارم از نظر تاکتیکی و تکنیکی داشت.

'من از شرایط و میزان آمادگی خودم راضی هستم و امیدوارم که مربیانم نیز از کارم راضی باشند و در نهایت بتوانم با نمایش مبارزاتی خوب هم جواب محبت های مردم را بدهم و هم زحمات کادر فنی و مسئولان فدراسیون را جبران کنم.'

حاجی پور در مورد بازتاب گسترده حضور زنان ورزشکار ایرانی در المپیک لندن، اظهارداشت: بسیار خوشحالم که ورزش بانوان طی چهار سال اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته و ما امروز نمایندگان بیشتری را در مقایسه با المپیک پکن داریم.

وی افزود: خانم های ایرانی در رشته های مختلف نظیر تیراندازی، تیر و کمان، قایقرانی و دو و میدانی توانسته اند با تلاش زیاد سهمیه های ارزشمندی را برای المپیک بگیرند و نفس حضور آنان در این بازیها بسیار مهم است.

عضو تیم ملی تکواندوی بانوان ایران گفت: حضور خانم های محجبه ایرانی در مسابقات المپیک همچنین ثابت می کند که زنان ایرانی با حفظ اصول وارزش های خود در همه میادین حضور فعال دارند.

وی اظهارداشت: امیدوارم بتوانیم با اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در المپیک لندن به همه نشان بدهیم که بانوان ایران واقعا توانایی انجام کارهای بزرگ را دارند.

حاجی پور روز جمعه آینده مبارزات خود را در مسابقات تکواندوی المپیک لندن آغاز می کند و خودش معتقد است که اگر بدشانسی نیاورد رسیدن به مدال المپیک دور از دسترس نخواهد بود.

اروپام**345

تاریخ: 1391/5/14
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: