برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اعلام آمادگی هفت تیم خارجی برای شرکت درتوردوچرخه سواری سردارآزادگان

تهران - هفت تیم خارجی برای شرکت کننده در نخستین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری سردار آزادگان اعلام آمادگی کرند.

به گزارش ایرنا و به نقل از فدراسیون دوچرخه سواری؛ نخستین دوره مسابقه های بین المللی دوچرخه سواری تور 'سردار آزادگان' در رده سنی جوانان در پنج مرحله از روز چهاردهم تا هجدهم مهرماه سال جاری به میزبانی هیات دوچرخه سواری استان قزوین برگزار می شود.

در این دوره از مسابقات حضور هفت تیم خارجی ( مالزی، ازبکستان، قزاقستان، آذربایجان، ترکمنستان، تایلند و الجزایر) قطعی شده است.

اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری ( یو سی آی ) ، 'میروسلاو ژانت' از جمهوری چک را به عنوان سرداور این دوره از رقابتهای تور دوچرخه سواری معرفی کرد.

'میروسلاو ژانت ' پس از اتمام دوران فعالیت اش به عنوان رکابزن، از سال 1980 به عنوان داور ملی در این رشته آغاز به فعالیت کرد و در سال 1985 دوره داوری ملی (UCI) را در فرانسه و در سال 1988 دوره داوری بین المللی اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری را در بخش های پیست و جاده و سایکلوکراس گذارند.

'ژانت' همچنین به عنوان داور بین المللی (UCI)، در بسیاری از رویدادهای بین المللی از جمله( بازی های المپیک 1992 بارسلون، بازی های المیپک 2008 پکن، یک دوره تور دوچرخه سواری بین المللی توردوفرانس، دو دوره تور دوچرخه سواری بین المللی جیرو ایتالیا، دو دوره تور ووئلتا اسپانیا، مسابقات قهرمانی جهان در مواد پیست و جاده و سایکلوتراس، مسابقات قهرمانی قاره ای در مواد پیست و جاده و سایکلوکراس و بیش از 500 رویداد بین المللی پیست، جاده و سایکلوکراس) به عنوان پانل داوری فعالیت داشته است.

ورزشی ** 1587 **1440

تاریخ: 1391/5/15
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: