برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سرمربی تیم ملی اسکیت زنان: کسب مدال هنوز زود است

تهران - سرمربی تیم ملی اسکیت زنان گفت: با توجه به زیر ساخت و امکاناتی که برای تمرین در اختیار داریم ، می توانیم رتبه جهانی مان را ارتقا دهیم اما انتظار کسب مدال توسط دختران اسکیت باز هنوز زود است .

'هدی احمد بیگی ' روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا ، با اشاره به مسابقات جهانی اسکیت که شهریورماه سال جاری در ایتالیا برگزار می شود، افزود: در حال حاضر اسکیت بازان ایرانی یک پیست 200 متر نیمه استاندارد در اختیار دارند اما هنوز یک پیست مناسب و استاندارد در 400 متر نداریم و همین مساله مانع از رسیدن بازیکنان به آمادگی کامل می شود.

وی ادامه داد: اگر چه پشتکار ، تمرین مستمر و منظم و حضور در میادین مختلف ورزشی تاثیر بسزایی در آمادگی بیشتر ورزشکاران دارد ، اما رشته اسکیت از آن دسته رشته هایی است که نیاز به امکانات و زیر ساخت های مناسب دارد تا بازیکنان به نهایت آمادگی خود نزدیک شوند.

احمدی بیگی تصریح کرد: متاسفانه پیست های اسکیت در ایران به دلیل اسفالتی بودن اصطکاک بالایی دارند و بازیکنان به همین دلیل نتیجه مناسبی تری می گیرند اما درپیست های خارجی به دلیل استفاده از کفپوش های مخصوص و کاهش اصطکاک بازیکنان در اجرای حرکات با مشکل لیز خوردن مواجه می شوند.

سرمربی تیم ملی اسکیت زنان در تشریح وضعیت تیم اش گفت: تمرینات این تیم به منظور حضور در مسابقات جهانی و آسیایی از اسفند ماه سال 90 و با دعوت از نزدیک 40 اسکیت باز در رده سنی جوانان و بزرگسالان آغاز شد و هم اکنون در آستانه برگزاری هشتمین اردوی تیم ملی قرار داریم.

وی ادامه داد: از مجموع نفرات دعوت شده ضمن انجام تمرینات به صورت مرتب تست گرفته شد تا اینکه در حال حاضر هفت نفر برای اردوی هشتم دعوت شده اند .

نگین دادخواه ، زهرا مظفری ، سمیه رحیمی ، فرناز کوه شکاف، مریم مراوده ، نهال مقدم رحمانی ، نیلوفر مردانی نفرات دعوت شده به این اردو هستند.

مسابقات جهانی ایتالیا شهریور ماه برگزار می شود و مسابقات اسیا نیز آبان ماه در چین برگزار خواهد شد.

ورزشی **1828**1553

تاریخ: 1391/5/15
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: