برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کشتی گیران مرحله نیمه نهایی وزن 74 کیلوگرم کشتی فرنگی مشخص شدند

تهران - کشتی گیران کشورهای لیتوانی، روسیه، ارمنستان و جمهوری آذربایجان به مرحله نیمه نهایی رقابت های وزن 74 کیلوگرم کشتی فرنگی سی امین دوره بازی های المپیک 2012 لندن صعود کردند.

به گزارش ایرنا، مرحله یک چهارم نهایی رقابت های وزن 74 کیلوگرم کشتی فرنگی که بعدازظهر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه 'اکسل' شهر لندن جربان دارد، الکساندر کازکوویچ از لیتوانی و رومن ولاسوف از روسیه به ترتیب مقابل روبرت روزنگرن از سوئد و کریستوف گینو از فرانسه به برتری رسیدند و راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

همچنین آرسن جلفالکیان از ارمنستان و امین احمداف از جمهوری آذربایجان به ترتیب مقابل الکساندر کی کینوف از بلاروس و زوراب داتوناشویلی از گرجستان پیروز شدند و به مرحله نیمه نهایی وزن 74 کیلوگرم کشتی فرنگی صعود کردند.

مسابقه های کشتی فرنگی بازی های المپیک 2012 لندن، ساعت 30/16 دقیقه امروز (یکشنبه) با رقابت های دو وزن 55 و 74کیلوگرم آغاز شد.

رومن ولاسوف از روسیه، سلجوق سبی از ترکیه، نون زوگاچ از کرواسی، آرسن جلفالکیان از ارمنستان، روبرت روزنگرن از سوئد، آسخات دیلموخامتوف از قزاقستان، جین هیوک کیم از کره جنوبی، دانیار کوبونوف از قرقیزستان، زید آیوت از تونس، تولبا استم از مصر، آلکسی بیل از کوبا، بنجامین پروواسور از آمریکا، زوراب داتوناشویلی از گرجستان، مارک مادسن از دانمارک، امین احمداف از جمهوری آذربایجان، الکساندر کی کینوف از بلاروس، پیترباسکی از مجارستان، کریستوف گینو از فرانسه و الکساندر کازکوویچ از لیتوانی، 19 کشتی گیر وزن 74 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی در بازی های المپیک لندن هستند.

ورزشی. ** 7537 ** 1589

تاریخ: 1391/5/15
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: