برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کشتی گیر فرنگی روسیه قهرمان وزن 74 کیلوگرم شد

تهران - 'رومن ولاسوف' کشتی گیر تیم روسیه با برتری مقابل کشتی گیر ارمنستان به مدال طلای رقابت های وزن 74 کیلوگرم مسابقه های کشتی فرنگی سی امین دوره بازی های المپیک 2012 لندن دست یافت.

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که امشب (یکشنبه) در ورزشگاه 'اکسل' شهر لندن برگزار شد، 'رومن ولاسوف' از روسیه در دو وقت پی در پی و با نتایج مشابه یک بر صفر، 'آرسن جلفالکیان' از ارمنستان را شکست داد و قهرمان وزن 74 کیلوگرم شد.

در دیدارهای رده بندی این وزن نیز ابتدا 'الکساندر کازکوویچ' از لیتوانی در دو وقت متوالی و با نتایج مشابه 2 بر صفر 'مارک مادسن' قهرمان سال 2009 جهان از دانمارک را شکست داد و به مدال برنز مشترک رسید.

همچنین 'امین احمداف' از جمهوری آذربایجان نیز با حساب 2 بر یک مقابل 'الکساندر کی کینوف' از بلاروس پیروز شد و مدال برنز مشترک را کسب کرد.

احمداف وقت های نخست و سوم این کشتی را با نتایج مشابه

2 بر صفر به سود رقم زد و وقت دوم را با همین نتیجه به حریف خود واگذار کرد.

مسابقه های کشتی فرنگی بازی های المپیک 2012 لندن، ساعت 16 و 30 دقیقه امروز (یکشنبه) با رقابت های دو وزن 55 و 74 کیلوگرم آغاز شده بود.

رومن ولاسوف از روسیه، سلجوق سبی از ترکیه، نون زوگاچ از کرواسی، آرسن جلفالکیان از ارمنستان، روبرت روزنگرن از سوئد، آسخات دیلموخامتوف از قزاقستان، جین هیوک کیم از کره جنوبی، دانیار کوبونوف از قرقیزستان، زید آیوت از تونس، تولبا استم از مصر، آلکسی بیل از کوبا، بنجامین پروواسور از آمریکا، زوراب داتوناشویلی از گرجستان، مارک مادسن از دانمارک، امین احمداف از جمهوری آذربایجان، الکساندر کی کینوف از بلاروس، پیترباسکی از مجارستان، کریستوف گینو از فرانسه و الکساندر کازکوویچ از لیتوانی، 19 کشتی گیر وزن 74 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی بازی های المپیک 2012 لندن بودند.

لازم به ذکر است، تیم ملی کشتی فرنگی ایران در وزن 74 کیلوگرم، نماینده ای در بازی های المپیک 2012 لندن نداشت.

ورزشی. ** 7537 ** 1589

تاریخ: 1391/5/16
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: