برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ورود «پیکر تراشی» به بازار کتاب‌های ورزشی

بهزاد نوشادی، مترجم کتاب‌های ورزش و تربیت بدنی، از انتشار زودهنگام کتابی با عنوان «پیکر تراشی» در حوزه ورزش و پرورش اندام خبر داد. این کتاب چگونگی داشتن اندام مناسب با رعایت رژیم غذایی و ورزشی صحیح را آموزش می‌دهد.-نوشادی در این باره به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: «پیکر تراشی» ترجمه کتابی است که در سال 2009 میلادی در آمریکا منتشر شده است. نویسنده این کتاب یک جراح ارتوپد بسیار قدرتمند و در حوزه ورزش بسیار فعال است و اطلاعات بسیار خوبی در حوزه قدرت و علم تمرین دارد.

این مربی بدنساز ادامه داد: کتاب شامل سه فصل و هفده بخش است و موضوع اصلی آن، مباحث علم تغذیه است، از جمله این‌که چه رژیم غذایی داشته باشیم؟ چگونه غذا بخوریم و از چه داروهایی پرهیز کنیم؟
 
نوشادی «پیکر تراشی» را کتابی کاربردی به‌ویژه برای جوانان دانست و گفت: جوانان ما برای خوش اندام شدن امروزه به استفاده از داروهای نیروزا روی آورده‌اند که متاسفانه عوارضی از جمله سرطان را در پی خواهد داشت. کتاب «پیکر تراشی» با ارایه برنامه ورزش و تغذیه صحیح، به دنبال ایجاد جریانی سالم در این باره است و آموزش می‌دهد که چگونه با رعایت تغذیه و انجام حرکات ورزشی، می‌توانیم علاوه بر حفظ سلامتی و طول عمر، اندام مناسبی نیز داشته باشیم.

وی با اشاره به محتوای برخی بخش‌های مختلف کتاب گفت: بخش هفتم کتاب، به این موضوع می‌پردازد که چگونه می‌توانیم با استفاده از وزنه، چربی‌سوزی کنیم و لاغر شویم. این بخش با استفاده از تصویر، انجام درست حرکات را نیز نشان می‌دهد و همچنین بیان می‌کند که هر حرکت را در چه زمانی و چگونه باید انجام دهیم. 

این مترجم کتاب‌های ورزشی ادامه داد: کتاب در بخش دهم حجم دادن به برخی از عضلات با روش‌های علمی و سالم را آموزش می‌دهد و در بخش چهاردهم نیز، بیان می‌شود که چگونه می‌توان همزمان اندام و عضله‌های خوش فرم و به اصطلاح، «پیکر تراشیده‌ای»‌ داشت.

نوشادی افزود: کتاب هم‌اکنون در مرحله صفحه‌آرایی است و احتمالا اوایل شهریورماه با حدود 300 صفحه توسط انتشارات توپ منتشر خواهد شد.
تاریخ: 1391/5/16
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: