برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ایرج اقلیمی:طالبیان تنها آسیایی حاضر در رقابت های کایاک 1000 متر است

لندن - مربی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام کشورمان گفت:احمد رضا طالبیان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات کایاک یک نفره 1000 متر المپیک، تنها آسیایی حاضر در این ماده است.

'ایرج اقلیمی' روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود:قایقرانی در ایران بویژه در رشته کایاک، طی سال های اخیر پیشرفت زیادی داشته است و کسب دو سهمیه در کایاک یک نفره نشانگر آمادگی بالای ورزشکاران ما است.

وی اظهارداشت:طالبیان از نظر جسمی و روحی در شرایط خوبی بسر می برد و امیدوارم که امروز بتواند در این میدان بزرگ نتیجه زحمات خود را بگیرد.

اقلیمی گفت:طبیعی است که ما در حال حاضر نباید انتظار مدال المپیک از قایقرانان کشورمان داشته باشیم ولی نفس حضور در این مسابقات کمک بزرگی به پیشرفت این ورزش در کشور می کند.

وی افزود:طالبیان وآرزو حکیمی در مسابقات جوانان جهان چهارم شده اند و این افتخار بزرگی برای آنان و قایقرانی ایران است.طالبیان در فینال های 'بی' و 'سی' جهانی نیز قرار گرفته است.

مربی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام کشورمان اظهارداشت: هدف ما در این مسابقات کسب تجربه و بهبود رکوردهای موجود ورزشکاران ما است.

اقلیمی گفت: کسب سهمیه المپیک یک دستاورد بزرگ است و امیدواریم که در آینده ورزشکاران کشورمان بتوانند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند و مدال های مهم بین المللی را نیز کسب کنند.

'احمد رضا طالبیان' نماینده کشورمان در مسابقات 1000 متر کایاک یک نفره المپیک لندن نیز به ایرنا گفت:هدف اصلی ام در بازیهای المپیک، رسیدن به فینال مسابقات است.

وی افزود:هم اکنون در اوج آمادگی قرار دارم و امیدوارم بتوانم در میان هشت فینالیست المپیک قرار بگیرم و اگر این اتفاق بیفتد بهترین نتیجه برای من خواهد بود.

وی اظهارداشت: تمرینات و اردوهای تدارکاتی خوب و فشرده ای را پشت سرگذاشته ام و این اردوها بویژه در ماههای اخیر بسیار خوب و موثر بوده است.

طالبیان گفت: طبیعتا مسئولان فدراسیون قایقرانی هم با توجه به حمایت هایی که از من و آرزو حکیمی نماینده کشورمان در کایاک یک نفره خانم ها کرده اند، انتظار نتیجه ای خوب را دارند و ما هم همه تلاش مان را برای تحقق این خواسته انجام خواهیم داد.

وی اظهارداشت: همه شرکت کنندگان در بازیهای المپیک از کایاک سواران درجه اول جهان هستند ولی من هم در این مسابقات دست بسته نخواهم بود و با توجه به شناختی که از حریفان پیدا کرده ام، بسیار امیدوارم که به فینال 1000 متر راه پیدا کنم.

طالبیان تا دقایقی دیگر در کایاک یک نفره و در مسافت 1000 متر مسابقه خود را در دریاچه 'اتون دورنی' برگزار می کند.

خانم حکیمی نیز طی روزهای سه شنبه و جمعه این هفته به ترتیب در دو ماده 500 متر و 200 زنان رقابت خواهد کرد.

اروپام**345**

تاریخ: 1391/5/16
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: