برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مدال برنز مشترک کشتی فرنگی وزن 60 کیلوگرم به روسیه و ژاپن رسید

تهران - کشتی گیران تیم های روسیه و ژاپن با برتری مقابل حریفان خود در دیدار رده بندی وزن 60 کیلوگرم مسابقه های کشتی فرنگی بازی های المپیک 2012 لندن، به مدال برنز مشترک دست یافتند.

به گزارش ایرنا، در دو دیدار رده بندی این رقابت ها که امشب (دوشنبه) در ورزشگاه 'اکسل' شهر لندن برگزار شد، ابتدا 'زائور کورماگومداف' از روسیه در دو وقت پی در پی و با نتایج 2 بر صفر و 3 بر صفر 'حسن علی اف' از جمهوری آذربایجان را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

همچنین 'رایوتارو ماتسوموتو' از ژاپن با حساب 2 بر یک و با نتایج یک بر 2، 3 بر یک و 3 بر صفر، 'آلمات کبیسبایف' از قزاقستان نیز را شکست داد و دیگر مدال برنز وزن 60 کیلوگرم را کسب کرد.

دیدار نهایی رقابت های وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی بازی های المپیک لندن بین 'امید نوروزی' از ایران و 'ریواز لاشخی' از گرجستان در حال برگزاری است.

امید نوروزی مدال های طلای بازی های آسیایی 2010 گوانگ ژو چین و پیکارهای کشتی قهرمانی سال 2011 بزرگسالان جهان در شهر استانبول ترکیه را در کارنامه خود دارد.

امید نوروزی از ایران، آلمات کبیسبایف از قزاقستان، زائور کورماگومداف از روسیه، ایوو آنگلوف از بلغارستان، جانگ جی هیون از کره جنوبی، لوئیز لیندو از ونزوئلا، جیانگ شنگ از چین، رایوتارو ماتسوموتو از ژاپن، حمید سعید از مصر، عزیز بن عیسی از الجزایر، لوگونس هانسر از کوبا، الیس کولمن از آمریکا، حسن علی اف از جمهوری آذربایجان، ماتی کتونن از فنلاند، لینور تیماروف از اوکراین، تاریک بلمادانی از فرانسه، رحمان بلیچی از ترکیه، آندره برگ از نروژ و ریواز لاشخی از گرجستان، کشتی گیران وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی حاضر در بازی های المپیک 2012 لندن بودند.

'حمید سوریان' دارنده پنج مدال طلای جهان در سال های 2005 تا 2010 در وزن 55 کیلوگرم، یکشنبه شب برای نخستین بار کشتی فرنگی ایران را در طول تاریخ بازی های المپیک، در لندن صاحب مدال طلا کرد.

مسابقه های کشتی فرنگی بازی های المپیک 2012 لندن که از بعدازظهر دیروز (یکشنبه) با رقابت های دو وزن 55 و 74 کیلوگرم آغاز شده بود، امروز (دوشنبه) در وزن های 60، 84 و 120 کیلوگرم پیگیری شد.

ورزشی. ** 7537 ** 1589

تاریخ: 1391/5/16
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: