برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در گفتگو با مهر عنوان شد:انتقاد از لغو سفر آسیایی تیم ملی دراگون بت بانوان/ از آسیا حذف می‎شویم

سرپرست تیم ملی دراگون بت بانوان با انتقاد از تصمیم فدراسیون انجمن‎های ورزشی مبنی بر لغو حضور این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: این تصمیم در حالی اتخاذ شده که طی دو ماه گذشته در شرایط سخت تمرینی قرار داشتیم.

میترا صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مسابقات دراگون بت قهرمانی آسیا شهریورماه به میزبانی کره جنوبی برگزار می‎شود، اظهارداشت: البته مسابقات جهانی ایتالیا هم در پیش است اما ما شرکت در رقابت‏های کره جنوبی را در برنامه قرار دادیم و برهمین اساس از دو ماه پیش تمرینات‏مان را در مرداب انزلی آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی دراگون بت طی دو ماه گذشته شرایط تمرینی سختی را در مرداب انزلی پشت سرگذاشتند، تصریح کرد: طی این مدت دو اردوی 12 روزه در مرداب انزلی داشتیم که طی آن بازیکنان روزانه 30 کیلومتر پارو می‌زدند. در مجموع شرایط تمرینی سختی را تحمل کردیم و حالا که به زمان اعزام نزدیک شده‎ایم، می‏گویند به دلیل کمبود بودجه برنامه اعزام اجرا نمی‏شود!

مربی تیم ملی دراگون بت بانوان خاطرنشان کرد: ابتدا که تصمیم به حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گرفتیم، اعضای شورای برون مرزی با اعزام‌مان مخالف کردند اما بعد از رایزنی‌های لازم موفق شدیم موافقت آنها را جلب کنیم و تمرینات‌مان را از سر بگیریم.

صالحی با یادآوری اینکه دراگون بت زیر نظر فدراسیون انجمن‌های ورزشی اداره می‌شود، ادامه داد: دو هفته پیش فدراسیون انجمن‌های ورزشی اعلام کرد نامه‌ای آمده که طی آن با حضور تیم ملی بانوان در مسابقات قهرمانی آسیایی مخالفت شده است. ما موضوع را پیگیری و حل کردیم اما حالا دلیل جدیدی برای لغو سفرمان مطرح شده است. مسئولان فدراسیون دو روز پیش اعلام کردند که به خاطر کمبود بودجه این سفر انجام نخواهد شد.

مربی تیم ملی دراگون بت تاکید کرد: در مسابقات دراگون بت از قایق‌های 20 نفره و 10 نفره شرکت دارند. ما با در نظر گرفتن مسائل مالی و به خاطر مواجه نشدن با کمبود بودجه تصمیم گرفتیم با قایق 10 نفره در مسابقات شرکت کنیم با این حال همین موضوع کمبود بودجه را بهانه قرار داده‌اند تا سفرمان منتفی شود.

وی یادآور شد: از دو سال پیش که انجمن دراگون بت از فدراسیون قایقرانی جدا شد و زیر نظر فدراسیون انجمن‌های ورزشی قرار داده شد، تا حالا در هیچ رویداد آسیایی و جهانی شرکت نکرده‌ایم. حتی  با وجود داشتن اسپانسر و به دلیل مخالفت شورای برون مرزی در رقابت‌های باشگاهی هم شرکت نکردیم.

سرپرست تیم ملی دراگون بت بانوان گفت: به خاطر همین غیبت‌ها میزبانی ایران برای مسابقات 2013 منتفی شد اما این بار غیبت ما نتیجه بدتری خواهد داشت و منجر به حذف دراگون بت ایران از آسیا می‌شود چون از دو سال پیش تاحالا فعالیت بین‌المللی نداشته‌ایم.

میترا صالحی اظهارداشت: دوماه است که تمرین می‌کنیم اما نزدیک به زمان اعزام تصمیم به لغو سفرمان می‌گیرند. در هر صورت ما الان بلاتکلیف هستیم. قرار بود آخرین اردوی ما در تهران برگزار شود اما همزمانی با ایام ماه رمضان و ممانعت از تمرین در دریاچه آزادی باعث تعطیلی تمرینات شد. با این حال بازیکنان تیم در شهرهای خود مشغول به تمرین هستند اما نمی‌دانیم تکلیف‎مان چیست.


تاریخ: 1391/5/17
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: