برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

گزارش خبرنگار مهر از لندن/داوری: از عملکرد برخی دوومیدانی کاران ناراضی‌ام/ مدال حدادی ارزش بالایی دارد

رئیس فدراسیون دوومیدانی از عملکرد برخی نمایندگان ایران در رقابت‌های المپیک ابراز نارضایتی کرد و گفت: در چند ماده ورزشکاران ما حتی به رکوردهای خودشان هم نرسیدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، افشین داوری در مورد عملکرد 10 عضو تیم ملی دوومیدانی ایران در سی‌امین دوره بازی‌های المپیک ضمن بیان این مطلب افزود: امیدواریم احسان حدادی امروز بتواند در فینال برای ایران مدال بگیرد، چرا که مدال او برای کاروان ورزش ایران ارزش دیگری خواهد داشت.

"سجاد مرادی هم در دوی 800 متر خوب دوید و امیدواریم به فینال راه پیدا کند"، وی با بیان این جمله افزود: در پرتاب چکش، پرش طول و صد متر ورزشکاران ایران عملکرد خوبی داشتند. سجاد هاشمی هم رقابت سختی داشت و خوب دوید اما لیلا رجبی و امین نیک‌فر انتظارات را برآورده نکردند.

وی در خصوص عملکرد امین نیک‌فر گفت: در مورد نیک‌فر باید کمیته فنی تصمیم گیری کند. او در چند رویداد است که نتوانسته انتظارات را برآورده کند. اصلا از نیک‌فر راضی نیستیم و باید در مورد او تصمیم گیری کنیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی با ابراز امیدواری نسبت به آینده سجاد هاشمی آهنگری در دوی 400 متر گفت: هاشمی هرچند که نتوانست به مراحل بالا صعود کند اما رقابت خوبی داشت و این امیدواری را به وجود آورد که در آینده بتواند برای دوومیدانی ایران موفقیت‌های بیشتری کسب کند.

افشین داوری در پایان ابراز امیدواری کرد سجاد مرادی و احسان حدادی بتوانند در رقابت‌های امروز سه شنبه دوومیدانی المپیک، کاروان ورزش ایران را صاحب مدال کنند.


تاریخ: 1391/5/17
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: