برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

حضور تیم قزوین در لیگ برتر بسکتبال بانوان با جذب حامی مالی قطعی شد

قزوین - معاون امور بانوان مدیرکل ورزش و جوانان استان و سرمربی تیم بسکتبال زنان قزوین گفت: با یافتن حامی مالی، امسال به طور قطعی در رقابت های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های کشور شرکت خواهیم کرد.

'افسانه حسن نایبی' روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از چند هفته رایزنی بالاخره موفق به جذب حامی مالی شدیم و از این پس با نام 'ماکارونی جهان' در رقابت های لیگ حاضر می شویم.

وی با اشاره به کسب عنوان قهرمانی تیم بسکتبال بانوان قزوین در لیگ برتر خاطر نشان کرد: بدون شک امسال نیز به دستیابی دوباره به این عنوان فکر می کنیم و قطعا مدافع عنوان قهرمانی خواهیم بود.

معاون امور بانوان مدیرکل ورزش و جوانان استان که نایب رییسی هیات بسکتبال قزوین را نیز برعهده دارد، یادآور شد: از هفته بعد کار جذب بازیکن برای تیم بسکتبال بانوان را آغاز می کنیم.

نایبی با بیان اینکه امسال نسبت به فصل گذشته تیم های بیشتری برای قهرمانی لیگ برتر در این مسابقات حضور دارند، افزود: همین مساله کار تیم ما را مشکل می کند بنابراین باید در جذب بازیکنان جدید دقت زیادی به خرج دهیم.

نایب رییس هیات بسکتبال استان قزوین یادآور شد: مانند گذشته بازیکنان بومی نیز در ترکیب تیم قزوین حضور خواهند داشت و با استعداد و انگیزه بالایی که از آنها سراغ دارم، بدون شک آنها از جایگاه خوبی در تیم برخوردار خواهند بود.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان قزوین حاضر در لیگ برتر در پایان خاطر نشان کرد: بسکتبال بانوان قزوین در سال های اخیر به خوبی شایستگی خود را به اثبات رسانده است.

7392/616

تاریخ: 1391/5/18
موضوع: ورزش زنان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: