برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سرمربی واترپلوجوانان ایران:به آینده این تیم امیدوارم

تهران - سرمربی تیم واترپلو جوانان کشورمان ضمن ابراز رضایت از وضعیت اردوی آماده سازی این تیم در ترکیه گفت:بازیکنان تیم جوانان روند آماده سازی مطلوبی را طی می کنند و به آینده این تیم امیدوارم.

به گزارش ایرنا و به نقل از فدراسیون شنا، داود رضا سلطانی افزود:امکانات خوبی از سوی فدراسیون شنای ترکیه در اختیار تیم جوانان قرار گرفته و این تیم روزانه تمرینات منظمی را در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می کند.

سلطانی گفت:تغییر محیط تمرینی و تمرینات فشرده در استخر المپیک تیم شنای ترکیه شرایط مطلوبی را به لحاظ روحی و تاکتیکی برای جوانان واترپلو فراهم کرده تا ورزشکاران بتوانند به تمرینات آماده سازی خود در فضایی متفاوت ادامه دهند .

سرمربی تیم واترپلو جوانان ایران ادامه داد:واترپلوئیستها تاکنون 6 جلسه تمرین سخت را پشت سر گذاشته اند و صبح ها به شنا و بدنسازی و بعد از ظهرها به تمرینات تاکتیکی و بازی با تیم های باشگاهی ترکیه می پردازند.

وی اظهار داشت:قرار است دو مسابقه تدارکاتی و دوستانه با تیم های مطرح ترکیه شامل ؛ تیم دسته یک آدلایت و تیم واترپلو شیمیان ترکیه داشته باشیم تا ضمن بالا رفتن آمادگی بازیکنان فرصت خوبی برای محک زدن میزان آمادگی آنها و هماهنگی تیمی داشته باشیم .

سلطانی گفت:حریفان ایران در این مسابقات دوستانه تیم های ضعیفی نیستند و این فرصت می تواند یک تجربه بسیار خوب برای واترپلوئیست های جوان کشورمان باشد.

19 واترپلوئیست حاضر در اردوی تدارکاتی ترکیه که روز جمعه 13 مرداد ماه عازم شهر استانبول ترکیه شدند عصر روز دوشنبه 23 مرداد در پایان اردوی 9 روزه خود به ایران باز خواهند گشت.

ورزشی ** 1587 **1440

تاریخ: 1391/5/18
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: