برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

انتقاد شدید از عملکرد ضعیف تیم ملی هاکی روی چمن هندوستان در المپیک

تهران - روزنامه ها و مفسران هندی روز چهارشنبه به شدت از عملکرد تیم ملی هاکی روی چمن این کشور که در پنج بازی پیاپی در بازی های المپیک لندن با پنج شکست روبرو شد، انتقاد کردند.

به گزارش ایرنا از آسوشیتدپرس از دهلی نو، این تیم که تاکنون 8 بار قهرمان جهان شده است، در آخرین بازی خود در المپیک لندن با نتیجه 3 بر صفر بازی را به تیم بلژیک واگذار کرد.

در سرخط صفحه اول نسخه روز چهارشنبه روزنامه 'هندوستان تایمز' آمده است: 5 بازی و 5 شکست!

در تیتر صفحه اول روزنامه 'هندو' نیز در باره مسابقات این تیم چنین آمده است: بازی ملی اکنون به شرمساری ملی تبدیل شده است.

دیگر روزنامه ها و شبکه های تلویزیونی هندوستان نیز از عملکرد تیم ملی هاکی این کشور انتقاد کردند و فقط از عملکرد 'سردار سینگ' بازیکن خط میانی این تیم در تمام این بازی ها ستایش شده است.

تیم ملی هاکی روی چمن هندوستان که نتوانست به بازی های المپیک 2008 پکن راه پیدا کند، روز شنبه با آفریقای جنوبی بر سر مکان یازدهم رقابت خواهد کرد.

این در حالیست که 'دانراج پیلای' کاپیتان پیشین تیم ملی هاکی روی چمن هندوستان، مقام ها و کادر مربیگری این تیم به رهبری 'مایکل نوبوس' استرالیایی را در عملکرد ضعیف این تیم مقصر دانست.

لازم به یادآوریست، هندوستان پیشینه بسیار درخشانی در رشته هاکی روی چمن جهان و المپیک در سال های گذشته دارد و مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی بازی های المپیک دوره های گذشته را در اختیار دارد.

مترجم. ورزشی. ** 1486 ** 1589

تاریخ: 1391/5/18
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: