برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کتابی درباره مهارت‌های پایه در ژیمناستیک به چاپ می‌رسد

مهدی آذربرزین، رییس انجمن بازی‌ها و ورزش کودکان، از انتشار کتاب‌های «مهارت‌های حرکتی پایه در رشته ژیمناستیک» و «روانشناسی ورزشی کودک» توسط این انجمن در روزهای آینده خبر داد._آذربرزین، در حاشیه نشست «بازی‌های ورزشی» که 16 مردادماه در سرای اهل قلم برگزار شد، به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: کتاب «مهارت‌های حرکتی پایه در رشته ژیمناستیک» یکی از کتاب‌های در دست چاپ انجمن بازی‌ها و ورزش کودکان است که به زودی وارد بازار خواهد شد.

وی افزود: این کتاب نوشته زهرا اینچه درگاهی، نویسنده حوزه ورزش کودکان است و نخستین گام‌ها در آموزش مهارت‌های ژیمناستیک را به کودکان شرح می‌دهد.

آذربرزین با اشاره به انتشار کتاب دیگری با عنوان «روانشناسی ورزشی کودک» از سوی انجمن بازی‌ها و ورزش کودکان گفت: این کتاب نوشته لاله سامع، روانشناس است که اکنون مراحل پایانی ویراستاری را می‌گذراند و تا پایان شهریورماه منتشر خواهد شد.

رییس انجمن بازی‌ها و ورزش کودکان ادامه داد: این کتاب نگاه جدیدی به حوزه روانشناسی کودک دارد و مخاطب آن، مربیان هستند، هرچند والدین نیز می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.

آذربرزین همچنین از انجام مقدمات چاپ و انتشار کتاب‌های «آشنایی با اسکواش کودکان» و «آشنایی با اسکیت کودکان» در انجمن بازی‌ها و ورزش کودکان خبر داد.

وی انتشار کتاب را از اولویت‌های انجمن بازی‌ها و ورزش کودکان دانست و افزود: با توجه به جایگاه و نقش کتاب در رشد کودک، انجمن بازی‌ها و ورزش کودکان حدود چهار ماه است کارگروه ویژه‌ کتاب، متشکل از چند نویسنده کتاب‌های ورزشی را تشکیل داده است. هدف این کارگروه انسجام‌بخشی به کتاب‌های ورزشی حوزه کودک است. این کتاب‌ها برای مخاطبان در سه گروه مربیان، والدین و مدیران مراکزی همچون باشگاه‌ها و مهدکودک‌ها تولید می‌شوند.
تاریخ: 1391/5/20
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: