برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سالن های تخصصی ورزشکاران المپیکی مازندران در حال ساخت است

ساری - مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از ساخت سه سالن و خانه تخصصی رشته های مختلف ورزشی که ورزشکاران آن در مسابقات المپیک حضور داشتند، در زادگاه این ورزشکاران خبر داد.

' نصراله پریچهره ' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هم اکنون خانه پینگ پنگ در بابل ، خانه وزنه برداری در قائمشهر و خانه بوکس در بابلسر با پیشرفت خوبی در حال ساخت است.

وی به پیشرفت در ساخت سالن های تخصصی پینگ پنگ در بابل ، زادگاه افتخارآفرین این رشته ورزشی اشاره کرد و گفت : این سالن به عنوان خانه تخصصی پینگ پنگ مازندران و بابل با 450 مترمربع مساحت در حال ساخت است که در پایان چهار میز استاندارد پینگ پنگ در آن جانمایی خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران پیش بینی کرد که خانه پینگ پنگ مازندران حداقل تا چهار ماه آینده افتتاح شود.

پریچهره با تشریح روند ساخت خانه تخصصی وزنه برداری مازندران در قائمشهر ، زادگاه قوی ترین مرد جهان و دارنده طلای المپیک لندن ، گفت : خانه تخصصی وزنه برداری به نام جهان پهلوان ' بهداد سلیمی ' در زمینی به مساحت یکهزار متر مربع با زیربنای 670 متر مربع در قائمشهر در حال ساخت است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت : خانه تخصصی بوکس مازندران نیز به واسطه درخشش و حضور ' مهدی طلوتی' در المپیک لندن در زادگاه این ورزشکار المپیکی در شهرستان بابلسر در حال ساخت است.

وی افزود : خانه تخصصی کشتی آمل نیز که از محل مصوبات دور دوم سفر هیات دولت به مازندران ساخته شده بود ، پیش از حضور قاسم رضایی ، قهرمانی المپیکی این شهرستان به لندن به نام او نامگذاری شد.

وی ابرازامیدواری کرد: با ساخت خانه های تخصصی رشته های مختلف ورزشی ، شرایط بروز استعدادهای جدید ورزش استان مهیا شود.

مازندران در رقابت های المپیک لندن 11 ورزشکار ملی پوش داشت.ک/3

7327/1654

تاریخ: 1391/5/21
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: