برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ساعی در نشست خبری:مربیان ایرانی خوب برای تکواندو زیاد داریم/ مجبور شدیم کرمی را تنها بگذاریم

مدیر فنی تیم ملی تکواندو گفت: تاکید می کنم که مربیان ایرانی خوب برای حضور در تیم ملی تکواندو زیاد داریم اما باید شرایط همکاری آنها فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی ساعی امروز چهارشنبه در نشست خبری فدراسیون تکواندو در مورد برکناری کادر فنی قبلی تیم ملی  ضمن بیان مطلب فوق افزود: زیاد تمایلی ندارم که در مورد مسائل حاشیه ای در این جلسه صحبت کنیم و می خواهم با یک بحث فنی و کارشناسی به یک نتیجه مثبت برسیم.

وی در مورد اینکه روز مسابقه روز یوسف کرمی نبود گفت: دوستانی که می گویند این حرف کارشناسی نیست خودشان با همین حرف چند سال بعد از باخت به نماینده شیلی از تیم ملی کناره گیری کردند.

وی خطب به خبرنگاران گفت: آیا خود شما به عنوان یک فرد عادی نشده که روزی از خواب بلند شوید و آن روز اصلا شرایط خوبی نداشته باشید؟ حال در نظر بگیرید ورزشکاری که توانسته در سطح جهانی موفق شود و با هوش است و یک آدم معمولی نیست این شرایط را نداشته باشد. این ورزشکاران که بسیار باهوش و توانمند و قوی هستند با یک تلنگر ساده بزرگ‌ترین لطمه‌ها را می‌بینند.

مدیر فنی تیم ملی در بخش دیگری از سخنانش به وقایع قبل از المپیک اشاره کرد و گفت: چرا در آن زمان کسی از انتخابی های متعدد در تیم ملی انتقاد نکرد.  در آن زمان کادر فنی تصمیم گرفت تا من در وزن دیگری مبارزه کنم تا جا برای بعضی ها خالی شود اما خواست خدا بود که به مدال طلا برسم و یکی از بهترین نفرات خود از دست بدهیم.

ساعی با بیان اینکه تک مدال نقره معتمد انتظارات ما را آورده نکرد افزود: ما از همان روز در حال بررسی هستیم که دلیل این اتفاق را پیدا کنیم. معتمد با تکواندو کار برزیلی مسابقه داد که 3 دوره در المپیک شرکت کرده است. حتی وی در یک المپیک نیز با ما مسابقه داده است. من یک بار در کسب سهمیه المپیک مقابل وی شکست خوردم.‌ به معتمد گفته بودم  مراقب حریفش باشد، به هر حال همه نفرات حاضر در المپیک با آمادگی کامل و تمرینات منظم در لندن حضور پیدا کردند.

وی در ادامه گفت: دوره قبل ما یک مدال طلا گرفتیم به همین دلیل، تک مدال ما دیده شد اما در لندن تعداد کسب مدال‌ها زیاد بود و به خاطر آن مدل ما کمی کمرنگ دیده شد. قبل از اعزام به المپیک لندن در مصاحبه‌هایم گفتم همان اندازه که شانس کسب مدال داریم همان اندازه نیز شاید نتوانیم مدل کسب کنیم.   ساعی درمورد اینکه چرا در بازی‌های المپیک  کسی نبود که در کنار کرمی باشد گفت: روزی که باقری معتمد مسابقه داشت، همه ما در سالن بودیم و تا رقابت فینال هم تمام شود و به دهکده بازگردیم، حدود ساعت دو یا سه بامداد بود که در این مدت یوسف کرمی هم در دهکده تنها بود. مجبور بودیم که در سالن باشیم و همین دلیلی شد تا  متاسفانه یوسف تنها بماند و  فشار روی او بیشتر شد. مجبور بودیم که یوسف تنها بماند.   مدیر فنی تیم ملی در مورد تغییر در ترکیب تیم ملی گفت: قرار نیست  با یک شکست نفرات تیم را با نادیده گرفتن تمام سوابق کنار بگذاریم. امروز معتمد مدال نقره کسب کرده و دلیل نمی‌شود فیکس تیم ملی باشد و یا یوسف کرمی نتوانست نتیجه‌ای در المپیک کسب کند اما قرار هم نیست از تیم ملی خط بخورد. ما هر زمان از مسابقات برمی گردیم دیگر تیم ملی نداریم تا مسابقات بعدی و خود من هم بارها و بارها انتخابی داشتم.   ساعی در پایان پیرامون علت انتخاب نشدن در کمیته ورزشکاران کمیته بین المللی المپیک گفت: این موضوع دلایل مشخصی داشت زیرا کاروان ورزشی ایران فقط 54 نفر داشت و تکواندو نیز ورزشکاران زیادی در المپیک ندارد. ورزشکارانی به عضویت این کمیته درآمدند که کاروان ورزشی شلوغی داشتند یا در رشته هایی مثل شنا و دو و میدانی بودند که رای دهندگان زیادی دارد.
تاریخ: 1391/5/25
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: