برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مراسم تقدیر از ورزشکاران حامی فلسطین برگزار شد/ حرکت ارزشمند قاسم رضایی

مراسم تقدیر از ورزشکاران حامی مردم فلسطین در حالی چهارشنبه شب برگزار شد که قاسم رضایی، قهرمان کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن جوایز خود را به مردم زلزله‌زده آذربایجان تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دوازدهمین همایش تجلیل از ورزشکاران جوانمرد و حامیان ملت مظلوم فلسطین شب گذشته در تالار همایش‌‎های سازمان صداوسیما برگزار شد که طی آن از 22 ورزشکاری که برابر حریفانی از رژیم اشغالگر قدس به میدان نرفته‌اند، تقدیر ویژه‌ای شد.

در این مراسم که محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج، حمید عابدی مسئول بسیج سازمان ورزش، حسن غفوری‌فرد، احمد رسولی‌نژاد، حجت الله خطیب، محمدرضا داورزنی، سیدمحمد پولادگر، فضل الله باقرزاده، پرویز مظلومی، حمید درخشان و تنی چند از ورزشکاران و اهالی هنر برگزار شد به ورزشکاران جوانمرد و حامیان ملت مظلوم فلسطین ضمن اهدای لوح تقدیر و نمادی ویژه، پاداشی نقدی هم پرداخت شد.

در این بین قاسم رضایی که در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در سال 2011 مقابل حریف اسرائیلی به میدان نرفته بود پس از دریافت جایزه‌اش پشت تریبون قرار گرفت و هدیه خود را به مردم زلزله‌زده آذربایجان تقدیم کرد.

همچنین مسئولان برگزاری این مراسم تقدیر ویژه‌ای از الهه احمدی، تیرانداز کشورمان که در المپیک عنوان ششمی را کسب کرده بود به عمل آوردند و او را بانوی طلایی ایران در لندن نامیدند.

حامد صداقتی، حامد سیاق قنبری، مجتبی عابدینی، علیرضا اتهمی، شروین و شایان طلوعی، امیررضا کنعانی، علیرضا سلیمانی (شمشیربازی)، قاسم رضایی و محسن حاجی‌پور (کشتی فرنگی)، مژده قاسمی (کاراته)، سعید خسروی نژاد (جودو)، میلاد کهنسال و حمیدرضا افشاری (تکواندو)، حسن جانفشان (تنیس روی میز معلولان) و اعضای تیم بسکتبال با ویلچر ایران نفراتی بودند که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.


تاریخ: 1391/5/26
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: