برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

«تناسب اندام برای خانم‌ها» به چاپ می‌رسد

مه‌پری قاسم‌نژاد،‌ نویسنده و مترجم کتاب‌های ورزشی و مدرس دانشگاه الزهرا، از نگارش کتاب‌های «تناسب اندام برای خانم‌ها» و «آموزش شنا» خبر داد. این کتاب‌ها به زودی توسط بامداد کتاب منتشر می‌شوند.-قاسم‌نژاد به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: کتاب «تناسب اندام برای خانم‌ها» به بیان روش‌هایی می‌پردازد که از طریق آن‌ها زنان می‌توانند اندام مناسبی داشته باشند و در این راستا، رعایت یک رژیم غذایی و انجام برخی حرکات ورزشی ساده را آموزش می‌دهد. 

وی افزود: این کتاب بر اساس اصولی دقیق نوشته شده و کاملا کاربردی است. 

مدرس دانشگاه الزهرا ادامه داد: «تناسب اندام برای خانم‌ها» با همکاری سعیده ایرانی‌صفت، متخصص و مربی ورزش نوشته شده است. پیش از این نیز کتاب‌های «آناتومی تمرینات قدرتی» و «کتاب جامع بدنسازی» را با همکاری وی منتشر کرده‌ام.

وی همچنین از نگارش کتاب دیگری با عنوان «آموزش شنا» خبر داد و گفت: موضوع اصلی این کتاب، آموزش شنا به روشی بسیار ساده به کودکان دبستانی یعنی گروه سنی 7 تا 11 سال است. 

قاسم‌نژاد ادامه داد: آشنایی با آب، قرار گرفتن در شرایط استخر، روش‌های ارتباط برقرار کردن با آب، از جمله سرفصل‌های این کتابند. اگر آموزش شنا به کودک، با توجه به مطالب این کتاب پیش رود، او به راحتی می‌تواند شنا را یاد گرفته و در قسمت‌های عمیق استخر شنا کند.

وی گفت: نگارش این دو کتاب به پایان رسیده و به زودی توسط انتشارات بامداد کتاب وارد بازار خواهند شد.
تاریخ: 1391/5/30
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: