برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سولقانی:مسابقات جام جهانی اسکی چمن با نائب قهرمانی ایران پایان یافت

کرج – خبرگزاری مهر: سرپرست هیئت اسکی استان البرز گفت: مسابقات جام جهانی اسکی چمن با نایب قهرمانی ایران و کسب دو طلا، سه نقره و سه برنز پایان یافت.

علی عمران سولقانی پس از پایان مسابقات جام جهانی اسکی چمن که ظهر شنبه در پیست بین المللی دیزین برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات جام جهانی اسکی چمن به مدت دو روز با حضور پنج کشور سرانجام با نایب قهرمانی ایران به کار خود پایان داد.

وی ادامه داد: ایتالیا، اتریش، چک، هند و سوئیس از جمله پنج کشور حاضر در این دوره از مسابقات بودند.

سولقانی با بیان اینکه ایران با دو تیم 6 نفره در این مسابقات شرکت کرده بود، اضافه کرد: در کل 52 ورزشکار ایرانی و خارجی در مسابقات جام جهانی اسکی چمن شرکت کرده بودند که از این تعداد هفت تیم آن شامل 31 ورزشکار خارجی بودند.

سرپرست هیئت اسکی استان البرز افزود: سطح مسابقات بسیار خوب بود و ایران در این مسابقات به خوبی ظاهر شد و پیشرفت خوبی کرده بود.

وی اظهار داشت: در بحث تیمی اتریش با 4 طلا، سه نقره و دو برنز، ایران با دو طلا، سه نقره و سه برنز و ایتالیا با دو طلا، یک نقره و یک برنز به ترتیب مقام اول تا سوم مسابقات جام جهانی اسکی چمن را کسب کردند.

سولقانی در خصوص نتایج بزرگسال رشته مارپیچ بزرگ تصریح کرد: ادواردو سرا از ایتالیا، استفایوسن از سوئیس و دومنیک من از سوئیس به ترتیب اول به سوم شدند.

سرپرست هیئت اسکی استان البرز ادامه داد: در بخش جوانان رشته مارپچ بزرگ مرتضی جعفری اول، مهدی سولقانی دوم و رضا کیادربندسری مقام سوم را کسب کردند.

وی گفت: روز گذشته نیز مسابقات مارپیچ سرعت برگزار شد که ایران مقام سوم را کسب کرد که سید مرتضی جعفری در دو بخش مسابقات سوپرجی مقام دوم و سوم را از آن خود کرد.

سولقانی افزود: در بخش بانوان نیز کریستن هدفلج از اتریش اول، ماک دلنا از چک مقام دوم و دانیلا کروکی از اتریش مقام سوم را کسب کردند.

سرپرست هیئت اسکی استان البرز اظهار داشت: در بخش بزرگسالان نیز یانمک از چک، ادواردو فرارو از ایتالیا و حسین کلهر قربانعلی از ایران مقام اول تا سوم را کسب کردند.
 


تاریخ: 1391/6/4
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: