برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

عباسی:عملکرد ورزشکاران در المپیک لندن شگفت آور بود/ اخلاقی‌ ترین کاروان بودیم

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه میانگین سنی کاروان ایران 25 سال بود که ورزشکاران ما می‌توانند برای دوره‌های بعد افتخار آفرینی کنند، اظهار داشت: کاروان کشورمان از نظر دوپینگ پاکترین تیم را داشت و حتی ما به عنوان تیم اخلاق معرفی شدیم.

 به گزارش خبرنگار مهر، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان شامگاه شنبه در مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان المپیک که با حضور رئیس جمهور در تالار وزارت کشور برگزار شد با اشاره به عملکرد شگفت آور کاروان ورزشی ایران در المپیک 2012 لندن گفت: از نظر آماری کسب 12 مدال در مجموع که 4 مدال آن طلا بود و قرار گرفتن در رتبه 17 در رده بندی نهایی برای نخستین بار بود که در تاریخ ورزشی کشور اتفاق می‌افتاد.

وی همچنین تاکید کرد: از سوی دیگر با وجود این که بانوان کشورمان با 8 سهمیه حضور داشتند اما الهه احمدی در تیراندازی نتیجه خوبی گرفت که اگر محدودیت‌ها نبود بانوان می‌توانستند حضور فعال‌تر ودرخشان‌تری داشته باشند. همچنین برای اولین بار از 16 استان کشور نمایندگانی در کاروان ورزشی ایران حضور داشتند که این موضوع حاصل حضور فعال دولت‌های نهم و دهم در استان‌ها و ایجاد زیرساخت‌ها و حمایت‌های این دولت بوده است.

وزیر ورزش و جوانان افزود:  نتایج المپیک لندن آغازی برای موفقیت در دوره‌های بعد است . همچنین باید تاکید کنم دو و میدانی هم برای نخستین بار وارد عرصه مدال آوری در المپیک شد که نقره حدادی به اندازه طلا ارزش داشت.

عباسی با تاکید بر اینکه میانگین سنی کاروان ایران 25 سال بود که ورزشکاران ما می‌توانند برای دوره‌های بعد افتخار آفرینی کنند، اظهار داشت: کاروان کشورمان از نظر دوپینگ پاکترین تیم را داشت و حتی ما به عنوان تیم اخلاق معرفی شدیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه در جهان اسلام ایران درخشان‌ترین نتیجه را در بین کشورهای جهان کسب کرد و این موفقیت‌ها متعلق به جهان اسلام است، گفت: قهرمانی بلامنازع کشتی فرنگی در المپیک هم بی‌نظیر بود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین تاکید کرد: معدل سنی کاروان اعزامی ایران به المپیک 25 سال بود که نشان می دهد این ورزشکاران در دوره های بعدی نیز می توانند مدال آوری کنند.


تاریخ: 1391/6/5
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: