برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اختصاصی مهر/رئیس سازمان لیگ برتر بوکس به مرگ تهدید شد/ خانه‌ات را به آتش می‌کشیم!

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: پنجمین دوره رقابتهای لیگ برتر بوکس در شرایطی به پایان رسید که یکی از فینالیست‌های این دوره از مسابقات به دلیل آنچه تصادف اعضایش عنوان شد در فینال حاضر نشد اما پس از این رقابتها رئیس سازمان لیگ به مرگ تهدید شد!

به گزارش خبرنگار مهر، در شرایطی که قرار بود فینال پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر بوکس روز شنبه هفته جاری در انزلی برگزارشود، تیم پیوند ساپکوی رباط کریم به دلیل عدم حضور تیم جهان فولاد کرمانشاه قهرمان این دوره از مسابقات شد. تیم جهان فولاد غرب در حالی در فینال مسابقات حضور پیدا نکرد که شایعه شده بود بازیکنان این تیم تصادف کرده اند.

اما پس از به پایان رسیدن لیگ برتر بوکس و مسجل شدن قهرمانی تیم پیوند ساپکو، رییس سازمان لیگ برتر به مرگ تهدید شده و ظاهرا یک فرد ناشناس در تماس تلفنی وی را تهدید به مرگ و به آتش کشیدن خانه اش کرده است!

غلامحسین دلشاد که از سوی این ناشناس به مرگ تهدید شده است در گفتگو با خبرنگار مهر در این مورد گفت: پس از قهرمانی تیم پیوند ساپکو در لیگ برتر، فردی ناشناس ضمن ارسال پیامک های تهدید آمیز با من تماس گرفت و مرا به مرگ تهدید کرد. 

وی ادامه داد: در تماس‌های صورت گرفته، این فرد با بدترین الفاظ با من صحبت می کرد و با بیان اینکه ما پول خونت را گرفته‌ایم و خانه‌ات را به آتش می کشیم، مرا تهدید می کرد.

رئیس سازمان لیگ برتر بوکس افزود: بعید می‌دانم اعضای تیم جهان فولاد و مسئولین هیات کرمانشاه از این کارها انجام بدهند. نمی دانم این فرد چه کسی است اما او لهجه کرمانشاهی دارد که من احتمال می دهم این فرد یکی از تماشاگران متعصب تیم جهان فولاد باشد. 


تاریخ: 1391/6/6
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: