برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

بازی های پارالمپیک لندن/کاروان ایران با پرچمداری "عبدالرضا جوکار" رژه رفت

کاروان ورزشی ایران با پرچمداری "عبدالرضا جوکار" در مراسم افتتاحیه چهاردهمین دوره بازی های پارالمپیک رژه رفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، کاروان ورزشی ایران تحت عنوان "دلوار" به عنوان یکی از کشورهای شرکت کننده در این دوره از بازی ها، چهارشنبه شب به پرچمداری جوکار رژه رفت.

در آغاز مراسم و پیش از آنکه رژه تیم ها آغاز شود ملکه انگلستان به همراه "فیلیپ کریون" رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک که خود انگلیسی است در جایگاه اصلی حاضر شدند و تماشاگران با دیدن تصاویر آنها از نمایشگرهای ورزشگاه به وجد می آمدند.

در این دوره از بازی‌ها کشور میزبان و کشورهایی چون چین و ایالات متحده با خیل عظیمی از ورزشکاران و کشوری چون کاستاریکا با سه و برونئی دارالسلام با چهار ورزشکار در مراسم افتتاحیه رژه رفتند.

 این بازی ها فردا با برگزاری رشته های دوچرخه سواری جاده، شنا، تیراندازی، جودو و وزنه برداری آغاز می شود و اولین مدال به رشته تیرانداری ماده تفنگ 10 متر SH1 تعلق می گیرد.

چهاردهمین دوره بازی‌های پارالمپیک لندن از 8 تا 18 شهریورماه به میزبانی لندن برگزار می شود. کاروان ورزش ایران با  79 ورزشکار جانباز و معلول در 13 رشته ورزشى (10 رشته جانبازان و معلولان و 3 رشته نابینایان و کم‌بینایان) با شعار "توکل، تلاش، میثاق با شهدا" در این دوره از بازی‌ها شرکت کرده است.
 


تاریخ: 1391/6/8
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: