برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

گزارش خبرنگار مهر از لندن/آرمندنیا: مسئولان باید به روی تنیس روی میز معلولان بها بدهند

سرمربی تنیس روی میز معلولان از مسئولان کمیته ملی پارالمپیک خواهش کرد با توجه به اینکه 90 مدال در این رشته در بازی‌های پارالمپیک توزیع می‌شود توجه بیشتری به تنیس روی میز داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، حسن جانفشان صبح امروز پنجشنبه در نخستین دیدار خود در چارچوب بازی‌های تنیس روی میز پارالمپیک لندن با نتیجه 3 بر صفر مقابل "کیم میونگ" کره‌ای باخت و عصر امروز در دومین دیدار خود موفق شد "هانس ریوپ" اتریشی را 3 بر یک شکست دهد. صعود نماینده ایران به مرحله بالاتر منوط به برتری نماینده اتریش مقابل حریف کره‌ای شماره یک جهان است.

مهدی آرمندنیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: واقعا باید بگویم که جانفشان با قرعه بدی مواجه شد و به عبارت بهتر بدشانسی آورد. در پینگ پنگ خیلی مهم است که نماینده شما با قرعه خوبی مواجه شود.

وی افزود: اگر ما بتوانیم رنکینگ ورزشکار خود را بالا ببریم یقینا در قرعه کشی هم از بخت بهتری برخوردار خواهد شد. ببینید در بازی اول خیلی مهم است که حریف شما آسیایی نباشد. در بازی دوم جانفشان حتی گیم اول را هم نمی‌بایست به حریف می‌داد. جانفشان با این پیروزی بی تردید از رده هجدهم جهان دو، سه پله صعود خواهد کرد.

سرمربی تیم تنیس روی میز معلولان در پایان اظهار داشت: در رشته تنیس روی میز حدود 90 مدال توزیع می‌شود و بنابراین مسئولان ورزش کشور و به ویژه پارالمپیک باید این فرصت را مغتنم شمرده و با جذب حامیان مالی، ورزشکاران بیشتری را به بازی‌های پارالمپیک اعزام کنیم.

چهاردهمین دوره بازی‌های پارالمپیک لندن از 8 تا 18 شهریورماه به میزبانی لندن برگزار می‌شود. کاروان ورزش ایران با 79 ورزشکار جانباز و معلول در 13 رشته ورزشى (10 رشته جانبازان و معلولان و 3 رشته نابینایان و کم‌بینایان) با شعار "توکل، تلاش، میثاق با شهدا" در این دوره از بازی‌ها شرکت کرده است.


تاریخ: 1391/6/9
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: