برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

لیگ جهانی کاراته/باقری به گروه بازنده‌ها رفت/ مهسا افسانه حذف شد

رقابتهای کاراته وان ترکیه با راهیابی یک نماینده ایران به گروه بازنده‌ها برای کسب مدال برنز و حذف دارنده مدال‌های برنر مسابقات قهرمانی آسیا و لیگ جهانی اندونزی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین مرحله لیگ جهانی کاراته موسوم به کاراته وان ظهر امروز شنبه با حضور کاراته کاهای 47 کشور جهان در سالن المپیک شهر استانبول آغاز شد. در همان گام نخست دو نماینده کاتای انفرادی بانوان به روی تاتامی رفتند که مهسا افسانه با شکست مقابل نماینده ژاپن از دور رقابتها کنار رفت و باقری در گروه بازنده ها باید به مبارزاتش ادامه دهد.

در کاتای انفرادی بانوان نگین باقری در گروهD  ابتدا  "آستاس بوکس"  از کشور میزبان را 4 بر یک از پیش رو برداشت و سپس در پیکار با  "کریستن هانریش" از آلمان  با همین نتیجه پیروز شد. وی در سومین دیدار به مصاف "رینی کازیکاوا" دارنده مدال طلای دانشجویان جهان در سال 2010  از ژاپن رفت و با نتیجه 3 بر 2  بازنده شد و به گروه بازنده ها رفت.   ضمن اینکه مهسا افسانه دیگر نماینده کاتای بانوان در گروه B به مصاف حریفان خود رفت که در مبارزه نخست خود مقابل" تاشی اوکا" از ژاپن 4 بر یک شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.   این مسابقات از امروز شنبه با حضور 315 کاراته کا از47 کشور جهان در استانبول آغاز شده و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت. کاراته ایران نیز در دو بخش آقایان و بانوان در این دوره از رقابتها حضور دارد.
تاریخ: 1391/6/11
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: