برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

با وجود برگزاری مجمع ؛فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری قمری را به رسمیت نشناخته/ ایران تعلیق است!

با وجود برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه سواری هنوز خسرو قمری رییس جدید فدراسیون دوچرخه سواری ایران را به رسمیت نشناخته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در شرایطی که بیش از 10 روز از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه سواری سپری می شود، اما هنوز سایت رسمی فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری "خسرو ‌قمری" رئیس جدید این فدراسیون را به رسمیت نشناخته است.

در این سایت همچنان نام علی زنگی آبادی به عنوان رئیس فدراسیون و مهرداد صفرزاده به عنوان دبیر فدراسیون قید شده است. 

سایت فدراسیون جهانی دوچرخه سواری همچنان زنگی‌آبادی را به عنوان رئیس فدراسیون ایران به رسمیت می‎شناسد

علامت ستاره مقابل نام ایران حکایت از تعلیق فدراسیون دوچرخه سواری ایران دارد

اما نکته جالب اینکه در سایت رسمی فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری مقابل نام جمهوری اسلامی ایران ستاره‌ای  قرمز رنگ درج شده است که نشان از دخالت دولت و تعلیق این فدراسیون را دارد. ان در حالی است که مسئولان ورزش کشور و فدراسیون دوچرخه سواری بارها اعلام کرده اند که این فدراسیون تعلیق نیست و مشکلی ندارد. ضمن اینکه شنیده‌ها حکایت دارد نامه جدیدی از کمیته بین المللی المپیک مبنی بر تعلیق فدراسیون دوچرخه سواری ایران اول هفته جاری به کمیته ملی المپیک رسیده است. 

به گزارش خبرنگار مهر، چندی پیش علی زنگی آبادی رئیس سابق فدراسیون دوچرخه سواری به دلایل نامعلوم از سمتش برکنار شد و خسرو قمری به عنوان سرپرست هدایت این فدراسیون را برعهده گرفت. رئیس سابق فدراسیون دوچرخه سواری پس از برکناری، استعفا داد که گویا مسئولان فدراسیون جهانی استعفای پس از برکناری را نپذیرفته اند!

پیش از این مسئولان فدراسیون جهانی دوچرخه سواری و کمیته بین المللی المپیک در خصوص رسیدگی به این موضوع نامه های متعددی را به ایران ارسال کرده بوند. ضمن اینکه کمیته IOC اعلام کرده بود، تا زمانی که اساسنامه‌ فدراسیون‌های ورزشی اصلاح نشود، نباید مجامع انتخاباتی نیز برگزار شود.


تاریخ: 1391/6/13
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: