برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تصمیمات اعضای هیات رئیسه؛تغییرات اساسی در بوکس پس از المپیک/ ساختار فدراسیون جوان می‌شود

اعضای هیات رئیسه فدراسیون بوکس که پس از بازی‌های المپیک انتقادات زیادی را متوجه خود می‌دیدند، تصمیم به ایجاد تغییرات اساسی و جوانگرایی در این فدراسیون گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از بازگشت تیم ملی بوکس از بازی‌های المپیک 2012 لندن، منتقدان فدراسیون معتقد بودند که میانگین سنی مسئولان فدراسیون بوکس و کادر فنی تیم ملی خیلی بالاست که همین امر منجر به حق خوری ورزشکاران این رشته ورزشی در لندن شده است. 

پس از این انتقادات، دوشنبه شب نشستی بین اعضای هیات رئیسه فدراسیون بوکس برگزار و مقرر شد با انجام تغییراتی در برخی پست ها، ساختار نیروی انسانی این فدراسیون جوانتر از قبل شود.

براساس تصمیماتی که در این نشست اتخاذ شد احتمالا از این پس روح الله حسینی در کنار همایون اردلان دبیر کنونی فدراسیون بوکس که داری سمت ژوری بین المللی نیز هست، قرار می گیرد. او به اردلان کمک می کند تا به امور آشنا شود. ضمن اینکه اردلان هم کمیته داوران را شکل می دهد و برای داوران جوان کشور تدریس خواهد کرد.   در جلسه مذکور مقرر شد افراد کارکشته ای که سن بالایی دارند، اتاق فکر فدراسیون را تشکیل بدهند و حسین نهرودی سرمربی تیم ملی در بازی‌‎های المپیک 2012 از این پس به عنوان مدرس مربیان فعالیت کند. اکبر احدی که در حال حاضر تیم ملی جوانان را هدایت می کند، از این پس به همراه دو مربی دیگر در کنار تیم ملی بزرگسالان قرار خواهند گرفت.   در پایان هم افراد پا به سن گذاشته‌ای که پیش از این در کمیته داوران فعالیت می کردند، از این به بعد مدرس داوران جوان خواهند شد و برای برپایی کلاس‌های آموزشی به استان‌های مختلف کشور اعزام می ‌شوند. ضمن اینکه قرار است از این پس در کمیته داوران از داوران جوان استان‌های مختلف استفاده شود.
تاریخ: 1391/6/14
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: