برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اخبار انجمن های ورزشی/ساخت یک ورزشگاه و بازگشت سرمربی تیم ملی کریکت به ایران

ساخت ورزشگاه کریکت، بازگشت سرمربی پارکستانی تیم ملی کریکت به ایران و برگزاری جلسه هماهنگی مسابقات لیگ سپک تاکرا تهران از جمله مهمترین اخبار فدراسیون انجمن های ورزشی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی، با توجه به میزان علاقمندی نوجوانان و جوانان استانهای شرقی کشورمان از ورزش کریکت و پتانسیل بالای این ناحیه در این خصوص، کلنگ ساخت ورزشگاه اختصاصی کریکت در چابهار به زمین زده شد. این ورزشگاه در بوستان بین المللی بهاران چابهار و در زمینی به مساحت 24 هزار متر مربع احداث خواهد شد.

این ورزشگاه گنجایش سه هزار تماشاگر را خواهد داشت و دارای مجموعه اداری، رختکن و سرویس بهداشتی خواهد بود. اعتبارات این طرح که 3 سال دیگر به بهره برداری می رسد 40 میلیارد ریال می باشد که از محل اعتبارات استانی تامین خواهد شد.

بازگشت مربی پاکستانی کریکت به ایران
محمود رشید دار مربی پاکستانی کریکت کشورمان که برای مرخصی حدود یک ماه به کشورش رفته بود به ایران بازگشت. محمود رشید دار که طی مدت حضور خود در کشورمان در زمینه استعدادیابی تلاش زیادی داشته است قصد دارد با سفر به استانها و شهرهای مختلف بار دیگر در این خصوص فعالیت خود را آغاز کند.   برگزاری جلسه هماهنگی مسابقات لیگ سپک تاکرا در تهران با توجه به برنامه ریزی انجمن سپک تاکرا در جهت برگزاری مسابقات فصل 91-92 لیگ برتر باشگاه های کشور جلسه هماهنگی این مسابقات روز جمعه 17 شهریور ماه برگزار خواهد شد.   سهراب آزاد رئیس انجمن سپک تاکرا در این خصوص گفت: در پی تصمیم انجمن سپک‌تاکرا برای برگزاری دومین دوره رقابت‌های لیگ سپک‌تاکرای کشور در رشته‌های هوپ‌تاکرا‏، تیم‌ایونت و رگو قرار شد تا مسئولان و مربیان کمیته‌های این رشته از سراسر کشور در نشستی در ارتباط با تصویب آئین‌نامه این رقابت‌ها و چگونگی نحوه برگزاری آن به بحث و تبادل‌نظر بپردازند. در همین راستا قرار شد تا میزبان این عزیزان در شهر تهران باشیم.   وی افزود: با هماهنگی‌هایی که با فدراسیون انجمن‌های ورزشی انجام داده‌ایم‏، قرار شده است در مجموعه ورزشی یاس میزبان مسئولان کمیته‌ها و مربیان منتخب استان‌ها باشیم تا پس از بحث و تبادل‌نظر در ارتباط با برگزاری هرچه بهتر مسابقات لیگ کشوری تصمیم‌گیری شود. امیدوارم بتوانیم در سال جاری مسابقات را با کیفیت بهتری برگزار کنیم. 
تاریخ: 1391/6/14
کلمات کلیدی: ، ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: