برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سعیدی به مهر خبر داد:استعدادیابی رشته گلف در میان ایرانیان خارج کشور

شیراز - خبرگزاری مهر: رئیس فدراسیون گلف گفت: در راستای پیشرفت ورزش گلف و کسب موفقیتهای بیشتر در سطح جهانی، این فدراسیون اقدام به استعدایابی در میان ایرانیان خارج کشور به ویژه افراد مقیم اروپا کرده است.

کیکاوس سعیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در همین زمینه  نیز ازیکی از جوانان گلف باز 17 ساله ایرانی مقیم آلمان که در مسابقات جهانی مقام سوم را کسب کرده برای عضویت در تیم ملی گلف جوانان و حضور در مسابقات ترکیه دعوت به عمل آمده است.

وی ادامه داد: برای حضور موفق جوانان گلف باز ایران در مسابقات ترکیه تاکنون چندین اردوی تدارکاتی و دو اعزام برون مرزی به کشورهای سنگاپور و پاکستان انجام شده است.

 رئیس فدراسیون گلف تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزیها وتمرینات انجام شده امید داریم در مسابقات  جهانی گلف که امسال برگزار می شود بتوانیم جایگاه ایران را در دنیا ارتقا دهیم تا بدین وسیله فاصله با کشورهای صاحب نام در رشته  گلف کمتر شود.

رئیس فدراسیون گلف ایران مسئول توسعه وودبال در خاورمیانه

سعیدی سپس به دیدار خود با رئیس فدراسیون وودبال آسیا اشاره کرد وافزود: در این مراسم در خصوص طراحی زمینهای مسابقه ای،نحوه برگزاری بازیها و میزبانی کشورمان جهت برگزاری رقابتهای openآسیایی و خاورمیانه بحث و تبادل نظر شد.  

وی اضافه کرد:در این جلسه که دبیر کل فدراسیون جهانی وودبال نیز حضور داشت با توجه به عملکرد مطلوب و قابل تحسین بازیکنان اعزامی وودبال در نخستین حضورشان رسما مجوز تدریس و توسعه وودبال در داخل کشور به ایران اعطاء شد.

رئیس فدراسیون گلف همچنین ازمجمع جهانی وودبال یادکرد وبیان داشت: در این مجمع مسئولیت توسعه وودبال درخاورمیانه به بنده واگذار و قرار شد چنانجه ایران بتواند تعدادی از کشورهای خاورمیانه را به عضویت فدراسیون جهانی در آورد،فدراسیون وودبال خاورمیانه به مسئولیت کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون گلف کشور تشکیل شود.

 فارس استعداد بالقوه ای در زمینه گلف دارد

سعیدی درخصوص وضعیت گلف در استان فارس نیز ابراز داشت: استان فارس  به دلیل اقلیم و جغرافیایی مناسب ظرفیت و توان بلقوه ای در زمینه گلف دارد که با توجه به علاقمندی مردم استان به این رشته به طور حتم در آینده شاهد موفقیت های گلف بازان فارس در سطح کشور خواهیم بود.

وی همچنین عنوان کرد: در زمینه تامین امکانات و تجهیزات گلف، اعزام مربی و برگزاری دوره های آموزشی نهایت همکاری با هیئت گلف فارس می شود که در همین راستا اواخرشهریور ماه یک دوره کلاس مربیگری گلف در این استان برگزار می شود.


تاریخ: 1391/6/17
کلمات کلیدی: ، ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: