برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در پی موفقیت‌های پهلوانان ایرانی در پارالمپیک لندن صورت گرفت؛ پیام تبریک احمدی‌نژاد و لاریجانی به مدال‌آوران پارالمپیک

جام جم آنلاین: رییس جمهور و رییس مجلس شورای اسلامی در پیام‌هایی جداگانه افتخارآفرینی ورزشکاران معلول و جانباز کشورمان را در رقابت‌های پارالمپیک 2012 لندن را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

استمرار موفقیتهای افتخارآفرین و درخشان ورزشکاران معلول و جانباز ایرانی و شکستن رکوردهای جهانی، در رقابت های پارالمپیک 2012 لندن نشان دیگری از شایستگی ها، توانمندی ها و غیرت جوانان رشید این مرز و بوم است.

ورزشکاران معلول و جانباز ایرانی مقتدرانه در مقابل دیدگان جهانیان، پای بر سکوهای قهرمانی گذاشته و شادکامی را برای ملت رشید ایران به ارمغان آورده اند.

اینجانب کسب 3 مدال طلای دیگر توسط پیمان نصیری در رشته دو و میدانی، سیامند رحمان در رشته وزنه برداری و جواد حردانی در رشته پرتاب دیسک و نیز کسب مدال نقره توسط سجاد نیک پرست و کامران شکری در رقابت های پرتاب نیزه در رقابت های پارالمپیک 2012 لندن را صمیمانه به این عزیزان، جامعه ورزش و عموم ملت قهرمان پرور ایران اسلامی تبریک عرض کرده و همچنان تداوم موفقیت های ورزشکاران کشور در این رقابت ها را از خداوند منان مسئلت دارم.

محمود احمدی نژاد

رییس جمهوری اسلامی ایران

افتخارات ورزشی جانبازان و معلولان نمایش اقتدارملت بزرگ ایران است

همچنین  علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی  با صدور پیامی ضمن تبریک پیروزی های درخشان کاروان ورزشی جانبازان و معلولان در مسابقات پارالمپیک لندن گفت: دستاورد این افتخارات نمایش غرور ملی و اقتدار ملت بزرگ ایران است که نشان از عزم راسخ و اراده پرصلابت مردان و زنان این مرز و بوم است تا جهانیان بدانند ایران و ایرانی در هر صحنه ای با ایمان به خداوند متعال موفق و سربلند خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ متن پیام تبریک رئیس مجلس به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عزیزان غرور آفرین کاروان ورزشی معلولان و جانبازان شرکت کننده در رقابتهای پارالمپیک لندن با کسب پیروزیهای درخشان خود در روزهای گذشته بارها و بارها پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را به اهتزار درآورند و سرود مقدس کشورمان نیز طنین انداز عرصه این میادین گشت.

دستاورد این افتخارات نمایش غرور ملی و اقتدار ملت بزرگ ایران است که نشان از عزم راسخ و اراده پرصلابت مردان و زنان این مرز و بوم است تا جهانیان بدانند ایران و ایرانی در هر صحنه ای با ایمان به خداوند متعال موفق و سربلند خواهد بود.

قهرمانان سرافرازمان سیامند رحمان با کسب مدال طلا در وزنه برداری، جواد حردانی با مدال طلا در پرتاب دیسک و مدال برنز در پرتاب وزنه، محسن کائیدی با مدال نقره، علی صادق زاده با مدال برنز در وزنه برداری، کامران شکری با مدال نقره در پرتاب نیزه، فرزاد سپهوند با مدال برنز در پرتاب دیسک و تیم ریکرو بانوان با کسب مدال برنز در رشته تیر و کمان ملت ایران را شادمان ساختند.

اینجانب باردیگر از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی دستیابی قهرمانان کشورمان به این عناوین و نشانهای پرافتخار رقابتهای پارالمپیک را به آنان و مردم دلاور کشورمان تبریک و تهنیت گفته توفیق و سرافرازی سایر ورزشکاران را در ادامه این مسابقات از خداوند رحمان مسئلت می کنم.

 علی لاریجانی
 رئیس مجلس شورای اسلامی

تاریخ: 1391/6/18
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: