برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

موی تای قهرمانی جهان/تیم ملی موی تای ایران با دو مدال برنز به کار خود پایان داد

در فاصله دو روز به پایان رقابتهای موی تای قهرمانی جهان تیم ملی ایران با دو نشان برنز به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دو نماینده موی تای ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان که در روسیه جریان دارد موفق به کسب مدال برنز شدند.  در ادامه این رقابت ها  شب گذشته و در وزن 67- کیلوگرم  مسعود مینایی برای رسیدن به فینال به مصاف "کهل جوری" از آلمان رفت و با ناداوری از صعود به فینال بازماند.

این نماینده کشورمان که در طول مبارزه خود در اغلب زمان از حریف خود پیش بود با ناعدالتی داور مواجه شد و نتوانست جواز حضور در فینال مسابقات قهرمانی جهان را به خود اختصاص دهد. مینایی در پایان این دیدار به همراه نماینده کشور تایلند به عنوان سوم مشترک رسید و صاحب مدال برنز شد.

مینایی با کسب این عنوان سهمیه بازی های اسپورت آکورد(المپیک ورزش های رزمی) را از آن خود کرد. فینال این وزن را بلاروس و آلمان برگزار خواهند کرد.

همچنین مهرداد صیادی در وزن 51-  کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی با قبول شکست مقابل "سونسیری" نماینده کشور تایلند از صعود به فینال بازماند و به مدال برنز این رقابت ها  اکتفا کرد.

رقابتهای موی تای قهرمانی جهان شنبه 24 شهریورماه به پایان می رسد و مجید فلاح در وزن 86 کیلوگرم، جعفر احمدی در وزن 91 کیلوگرم، علی بهرامی  در وزن 51 کیلوگرم (جوانان)، عدنان غفاری در وزن 71 (جوانان) نیلا فروغی در وزن  54 و زهرا شیری در وزن  57  حضور داشتند که با قبول شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.


تاریخ: 1391/6/22
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: