برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

قمری با مهر مطرح کرد:کارشکنی دلیل عدم صدور روادید برای حضور در کنگره سالانه دوچرخه سواری هلند

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران با اشاره به عدم صدور روادید برای حضور در کنگره جهانی دوچرخه سواری گفت: شاید دلیل این موضوع، کارشکنی باشد.

خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص عدم صدور روادید جهت سفر به هلند برای حضور در کنگره سالانه اتحادیه جهانی دوچرخه سواری  تصریح کرد: متاسفانه تا این لحظه برای ما ویزا صادر نشده است. خیلی بعید است برای یک کنگره جهانی که تمام روسای فدراسیون‌های عضو در آن حضور پیدا می کنند، روادید ندهد. واقعا نمی دانم مفهوم این کار چیست.

وی با ابراز بی اطلاعی از دلیل این کار تاکید کرد: حدود دو هفته پیش برای اخذ روادید اقدام کردیم که متاسفانه این این لحظه موفق به گرفتن آن نشده ایم. البته می‌توانیم تا فردا هم برای ویزا منتظر بمانیم چرا که قرار است روز جمعه کنگره جهانی دوچرخه سواری برگزار شود. اگر امروز و یا حتی تا فردا ظهر هم روادید ما صادر شود، راهی هلند خواهیم شد.   وی در پاسخ به این سوال که اگر روادید برای سفر به هلند صادر نشد چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ اظهار داشت: برای این امر هم تدابیری اندیشیده‌ایم. اگر موفق به گرفتن ویزا نشویم، روش کار خود را رسما اعلام می کنیم.   رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به این سوال که علت این موضوع را چه چیزی می‌بینید؟ اظهار داشت: شاید کارشکنی باشد. البته باید تا پایان امروز صبر کرد و دید که چه اتفاقی رخ می‌دهد.
بر اساس گزارش سایت فدراسیون دوچرخه سواری قرار است همزمان با پیگیری رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی جهان، صد و هشتاد و یکمین کنگره سالانه اتحادیه جهانی دوچرخه سواری روز جمعه 31 شهریورماه  در "ماستریخت" هلند برگزار شود. ضمن اینکه خسرو قمری رئیس و اصغر خالقی دبیر فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان، با دعوت رسمی از سوی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در این دوره از کنگره سالانه UCI حضور خواهند داشت.
تاریخ: 1391/6/29
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: