برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

شجاعی در گفتگو با مهر:تمام تحرکات از داخل صورت می‌گیرد/ تیروکمان هیچگاه مدرسه نداشته است!

سرپرست فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: تمام تحرکات در خصوص مسائل اخیر فدراسیون تیراندازی با کمان، از داخل کشور صورت می‌گیرد.

محمد علی شجاعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی مهر در خصوص بازگشایی مجدد مدارس آرش و آذر توسط کریم صفایی تصریح کرد: اصلا مهم نیست. او هر کاری که دوست دارد می‌تواند انجام بدهد. ایشان دانش آموزان را به کالیفرنیا ببرد. این مسائل ارتباطی با ما ندارد. چنین کارهایی را فقط او انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه اصلا برای ما اهمیت ندارد که او چه کاری انجام می‌دهد، افزود: فدراسیون هیچ‌گاه مدرسه‌ای نداشته است. او می‌گفت که ما مدرسه داریم. ما نه فضای مدرسه، نه مجوز آن و نه حتی طرح درسی را داشتیم. این چیزهایی را که در مدارس آموزش می‌دادند، ملاکی برای آموزش و پرورش نبوده است. هیچ چیزی وجود نداشته است، اما ایشان تمایل داشت که بگویند ما مدرسه داریم.   سرپرست فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص نامه ارسالی کریم صفایی به وزیر ورزش اظهار داشت: چیزی هایی در خصوص این نامه شنیدم اما آن را نخوانده‌ام.   وی در پاسخ به این سوال که نظر شما در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی تیراندازی با کمان چیست؟ گفت: این مجمع هم مانند تمام مجامعی است که در کشور برگزار شده. طبق همان روال و قانون‌هایی که وجود دارد، قرار است برگزار شود.   شجاعی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر مجامع بین المللی کمی روی ایران حساس شده اند، آیا برگزاری چنین مجمعی به صلاح است؟ گفت: مطمئنا این اولین و آخرین مجمع انتخاباتی نیست. پس از بازی‌های المپیک 2012 لندن مجامع انتخابانی قایقرانی و دوچرخه سواری برگزار شد. فردا مجمع تیراندازی با کمان و سه شنبه هم جودو برگزار می‌شود. ما خودمان قبول داریم که قوانین باید به روز و با مجامع بین المللی تطبیق داشته باشد، اما وقتی حس می‌کنیم براساس ارتباطات و بچه بازی قرار است مسائل تحکم و تحمیل شود، این دیگر معنی تطبیق را نمی‌دهد. تمام این قصه و تحرکات از داخل کشور است. خارج از کشور کاری به این مسائل ندارند.   وی در پایان خاطرنشان کرد: این مسائل چند ماه دیگر آرام می‌شود. خارج از کشور، سیستم را می‌شناسند. بر فرض سیستم می‌خواهد بگوید که "شجاعی" حتما باید باشد، آن‌ها دیگر چه کاره‌اند؟ در این صورت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش همگی باید جمع کنند و بروند. ضمن اینکه بر اساس چه قانونی می‌خواهند مسائل را حل و آنها را برای ما تعیین کنند؟ هر کشوری برای خودش قوانین داخلی دارد. اساسنامه کنونی را که عباسی وزیر ورزش به تازگی ننوشته است و مدت هاست که به آن استناد می‌شود و تمام فدراسیون‌ها بر اساس آن کار می کنند. در این مجمع هم مانند سایر مجامع خیلی آزادانه ثبت نام صورت گرفته است و در آن رای گیری صورت می گیرد.
تاریخ: 1391/7/1
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: