برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ووشوی جوانان جهان - ماکائو/هانیه رجبی به مدال برنز دست یافت/ کرمی به نیمه نهایی رسید

در ادامه رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان جهان در ماکائو تیم ملی کشورمان به یک نشان برنز دیگر دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در بخش تالو این دوره از رقابت‌ها که تیم ایران بیشترین مدال را کسب کرده است، این بار در فرم "گون شو" رده سنی 15 تا 18 سال هانیه رجبی با کسب امتیاز 31/9 صاحب نشان برنز شد. نفیسه پورگنجی دیگر شرکت کننده کشورمان در این فرم با امتیاز 30/9 در رده چهارم قرار گرفت.

براساس این گزارش، در فرم "گون شو" نماینده چین با امتیاز 50/9 به مدال طلا دست یافت و تالوکار اوکراینی با امتیاز 40/9 صاحب نشان نقره شد. اما در فرم "تای چی جین" رده سنی 15 تا 18 سال فرشید اسدیان تنها با یک صدم اختلاف امتیاز مدال برنز را از دست داد و با کسب امتیاز 26/9 در جایگاه چهارم قرار گرفت. در این فرم نماینده ژاپن با امتیاز 27/9 به مدال برنز رسید.

امروز همچنین در بخش ساندای مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان جهان جواد کرمی در وزن 70- کیلوگرم مقابل نماینده کره جنوبی طی 2 راند متوالی به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد که در این مرحله باید با سانداکار ویتنامی برای رسیدن به دیدار نهایی پیکار کند. کرمی پیش از این نماینده ترکیه را مغلوب کرده بود.

در وزن 60- کیلوگرم این مسابقات نیز یزدان میرزایی مقابل نماینده چین نمایش قابل قبولی داشت و در حالی که راند اول را مقابل این حریف پرقدرت چینی پیروز شده بود، در 2 راند دیگر مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. میرزایی مصاف بسیار نزدیکی با حریف خود داشت و می‌توانست برنده این دیدار باشد.

تیم ملی ووشوی کشورمان در چهارمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی رده‌های سنی جهان تاکنون یک مدال، یک نقره و یک برنز توسط سپیده شاکریان و یک مدال نقره توسط سهیل محمودی و سه مدال برنز توسط رجبی، مختارپور و حجتی کسب کرده است.

این دوره از مسابقات با حضور 408 ووشوکار از 41 کشور جهان در ماکائو جریان دارد و عصر فردا به پایان می رسد.


تاریخ: 1391/7/1
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: